برادر شاهدخت دایانا: هنوز داغم تازه است  

بیست و سه سال از مرگ «شاهدخت محبوب مردم» گذشت

برادر دایانا، ارل اسپنسر در مراسم ازدواج شاهزاده هری-
Gareth FULLER / POOL / AFP

چارلزاسپنسر برای اولین بار از اندوه خود  برای از دست دادن خواهرش، شاهدخت دایانا، سخن گفت.

این مرد ۵۵ ساله در گفت‌وگو با رادیو چهار گفت حیرت‌زده است از این که سالروز مرگ او هر بار، تا چه حد برایش دشوار است. او گفت:‌ «همیشه از این که تحمل ۳۱ ماه اوت هر سال چقدر برایم دشوار است، حیرت می‌کنم.» 

اسپنسر گفت:‌ «همیشه خودم را برای این روز مهار می‌کنم. این درد همیشه مرا به زانو درمی‌آورد. زمان بسیار دشواری است.» و افزود:‌ «وقتی عزیزی به این نزدیکی را از دست می‌دهی، موقعیت عجیبی است. در هر خانواده حفره‌هایی هست که پر نمی‌شود.» 

دایانا در سال ۱۹۹۷ بر اثر تصادف اتومبیل کشته شد و اکنون ۲۳ سال از مرگ او می‌گذرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ارل از به زحمت افتادن خود در کنار آمدن با شهرت خواهرش، آن هم در سن پایین و جوانی، یاد می‌کند:‌ «یادم می‌آید وقتی که او (دایانا)‌ نامزد شد، و ناگهان متوجه شدم که دختری که با او بزرگ شده‌ام شهرت جهانی پیدا کرده است.

به یاد دارم که همیشه اولین واکنشم به شهرت بسیار زیادش، یا شنیدن اخبار برایم همراه با درد بود. فکر می‌کردم اگر روزی اتفاقی برایش بیفتد، تیتر اول اخبار خواهد بود. حتی به عنوان یک نوجوان، می‌دانستم که به صدر اخبار راه می‌یافت.» 

از او درباره چگونگی خبردار شدن از مرگ خواهرش سؤال شد. 

او گفت:‌ «داشتم تلفنی با خواهر دیگرم جین صحبت می‌کردم که شوهرش برای ملکه کار می‌کرد و با یک خط تلفن دیگر مشغول صحبت بود. شنیدم که گفت:‌ اوه نه، و همان موقع بود که فهمیدم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی