کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا: تصمیم مسی برای رفتن بی‌احترامی به باشگاه است

گفته می‌شود که لیونل مسی قصد دارد باشگاه بارسلونای اسپانیا را ترک کند

باشگاه‌های معدودی در دنیا وجود دارند که بتوانند از پس دستمزد کاپیتان تیم ملی آرژانتین بر بیایند اما در میان آنها منچستر سیتی و پاریس سنت ژرمن از علاقه‌مندترین‌ها به جذب مسی هستند - LLUIS GENE / AFP

یکی از کاندیداهای برای ریاست بارسلونا و مدیر سابق این باشگاه لیونل مسی را متهم کرد که به باشگاه بی‌احترامی کرده است چرا که اعلام کرده می‌خواهد نیوکمپ را ترک کند.

کاپیتان تیم بارسلونا، لیونل مسی روز سه‌شنبه از تصمیم خود مبنی بر خروج از این باشگاه لالیگا خبر داد وقتی که این تیم طوفان بعد از شکست ۲-۸ لیگ قهرمانان در برابر بایرن مونیخ را تجربه می‌کرد.

از آن بازی تاکنون رونالد کومان جایگزین سرمربی سابق تیم یعنی کیکه ستین با شده است و اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه نیز از کار خود برکنار شد. علاوه بر آن، ظاهرا آقای کومان به لوییس سوارز، همبازی مسی در خط حمله بارسا نیز گفته است که بارسا دیگر به او نیازی ندارد.

تحولات در باشگاه ادامه دارد. تونی فریکسا، از کاندیداهای ریاست باشگاه و مدیر سابق این باشگاه کاتالانی گفت با این وجود خروج بلافاصله مسی احتمالا باعث نگرانی چندانی نخواهد شد.

او به رادیو مارکا گفت: «من خیلی نگران خروج مسی نیستم چون هر آغازی پایانی دارد. اما چیزی که مهم است این است که او این کار را به نحوی ناخوشایند و بدون احترام گذاشتن به باشگاه انجام داد. من به عنوان یک بارسلونایی از این کار او ناامید شده و برایم غیرمنتظره بود. من واقعا از کار مسی مایوس شدم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای فریکسا با اشاره به بند فسخ قرارداد این بازیکن گفت: «باید به قراردادها متعهد باقی ماند و کاری که مسی باید انجام دهد این است که به ما ۷۰۰ میلیون یورو بدهد و باشگاه را ترک کند.»

باشگاه‌های معدودی در دنیا وجود دارند که بتوانند از پس دستمزد کاپیتان تیم ملی آرژانتین بر بیایند اما در میان آنها منچستر سیتی و پاریس سنت ژرمن از علاقه‌مندترین‌ها به جذب مسی هستند.

ظاهرا اینترمیلان نیز یکی دیگر از مقصدهای احتمالی این بازیکن ۳۳ ساله است اگر در تابستان جاری از تیم سابق خود جدا شود.

© The Independent

بیشتر از ورزش