گابریل مالاگاش در مرز انتقال به آرسنال

ممکن است منچستر یونایتد شانس بستن قرارداد با مدافع برزیلی را از دست بدهد

 مدافع برزیلی شماره چهار باشگاه لیل فرانسه با پیراهن سفید در مصاف با پاری سن ژرمن-FRANCK FIFE / AFP

آرسنال به امضای یک قرارداد ۳۰ میلیون یورویی با گابریل ماگالاش، مدافع میانی چپ «لیل»، در اوایل هفته آینده نزدیک شده است. این در حالی است که منچستر یونایتد در مورد بستن قرارداد با این فوتبالیست برزیلی، این دست و آن دست می‌کند.

منچستر یونایتد هفته گذشته در حالی که آرسنال بیش از پیش به امضای قرارداد با ماگالاش مطمئن بود، با نمایندگان او وارد مذاکره شد. ادامه گفت‌وگوهای کمپ ماگالاش - هم با آرسنال و هم منچستر یونایتد - موجب تاخیر بیشتردر نتیجه کار شده است. 

اما ایندیپندنت آگاه شده است که منچستر یونایتد همچنان که از کمپ گابریل می‌خواهد تا تصمیمشان را به تعویق بیندازند، در عین حال باید رسما شرایطشان را با «لیل» قطعی کنند. در این أوضاع به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد می‌رود که این فوتبالیست ۲۲ ساله را از دست بدهد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اگر در آخرین لحظات اتفاق خاصی نیفتد، آرسنال بر سر یک قرارداد پنج ساله با ماگالاش توافق کرده است. به این ترتیب، این قهرمان برزیلی جام جهانی فوتبال زیر بیست سال (Brazil U20 international)، چهارمین مدافع میانی چپی است که آرسنال در دو سال گذشته با او قرارداد بسته است.

این توافق مدتی است که میان آرسنال و لیل در جریان بوده است، اما همچنین با وجود پیشنهاد‌هایی از طرف ناپولی، تصمیم نهایی بر عهده ماگالاش گذاشته شده بود. 

به رغم آن که ناپولی او را برای دفاع شماره ۱ درنظر گرفته بود، اما اهداف این باشگاه ایتالیایی به توانایی آن برای فروش کالیدو کولیبالی در فصل تابستان جاری بستگی داشت.

ژراژ لوپز، صاحب باشگاه لیل، اوایل این هفته گفت: «ما به او به اندازه کافی وقت می‌دهیم تا تصمیمش را بگیرد. به او توصیه‌هایی کرده‌ایم، اما نهایتا او و همراهانش با هم تصمیم می‌گیرند و ما از آن تصمیم حمایت خواهیم کرد.»

© The Independent

بیشتر از ورزش