سولشر در آستانه خرید سانچو: عجله‌ای برای نقل و انتقال نداریم

سانچو ممکن است تا پایان این هفته بازیکن منچستریونایتد شود

بازی‌های لیگ اروپا این هفته از سر گرفته می‌شود- Lars Baron / POOL / AFP

اوله گونار سولشر، مربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید شتابی برای نقل‌وانتقال بازیکنان ندارد، هرچند که مذاکرات برای انتقال جادون سانجو به این باشگاه پیشرفت زیادی کرده است.

پس از تحولات مثبتی در مذاکرات میان اولدترافورد و بوروسیا دورتموند، سانچو ممکن است تا پایان این هفته بازیکن منچستریونایتد شود.

ساختار معامله‌ای که بتواند درخواست ۱۲۰ میلیون یورویی (۱۰۸ میلیون پوندی) دورتموند را از طریق مشوق‌ها و امتیازهایی برآورده سازد، هنوز مورد مذاکره است.

بنا به گزارش‌ها، باشگاه دورتموند بوندسلیگا، مهلت دهم اوت را برای مزایده تعیین کرده است و مدیران ارشد این باشگاه مشتاق‌اند در این فاصله، جانشینی برای سانچو بیابند.

منچستریونایتد پس از تثبیت مقام سومی لیگ برتر انگلستان و راه‌یابی به فصل بعد جام باشگاه‌های اروپا، به‌سرعت مشغول نقل و انتقالات اولویت‌دار خود است.

سولشر در پاسخ به پرسشی درباره نقل و انتقالی که قرار است سه‌شنبه امضا شود، شتابی برای به کار گرفتن زودهنگام بازیکنان از خود نشان نداد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مربی منچستریونایتد گفت: «این فرصت نقل‌وانتقال، طولانی است و هر نقل و انتقالی باید روند خودش را سپری کند. فعلاً که وضع ازاین‌قرار است. هیچ خبر تازه‌ای برایتان ندارم. اگر خبری شد، به شما اطلاع می‌دهم.»

فرصت نقل‌وانتقال لیگ برتر به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ تنها روز ۲۷ ژوئیه آغاز شد و جمعاً ده هفته ادامه خواهد داشت و در ۵ اکتبر به پایان خواهد رسید.

با ازسرگیری لیگ اروپا در چهارشنبه‌شب این هفته، منچستریونایتد دوباره وارد میدان می‌شود. شاگردان سولشر که به یک‌هشتم نهایی راه‌یافته‌اند باید در ورزشگاه اولدترافورد با «ال‌ای‌اس‌ک» لینتس روبه‌رو شوند. بازی رفت پنج بر هیچ به سود یونایتد تمام شد.

© The Independent

بیشتر از فوتبال