موشک‌های ایران در نزدیکی پایگاه هوایی امارات متحده فرود آمد

در جریان رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ دست‌کم سه موشک به خارج از محدوده تمرینی پرتاب شد

خبرگزاری سپاه پاسداران، روز سه‌شنبه تصویری از قایق‌های تندرو که در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ روز هفتم مرداد موشک شلیک کردند، منتشر کرد- تسنیم

روز سه‌شنبه هم‌زمان با رزمایش که نیروهای نظامی ایران انجام دادند در پایگاه هوایی الظفره امارات متحده عربی زنگ هشدار به صدا درآمد.

خبرنگار نظامی سی‌ان‌ان گزارش داد که نزدیک شدن یک موشک ایران به این پایگاه موحب به صدا درآمدن زنگ‌های خطر شده است. گفته می‌شود که از پرسنل این پایگاه هوایی خواسته شده که در حالت آماده‌باش قرار گیرند اما هیچ موشکی به آن اصابت نکرد.

خبرنگار فاکس نیوز هم اعلام کرد که در رزمایش نیروهای نظامی ایران، سه موشک ایران در آب‌های نزدیکی پایگاه هوایی که نیروهای آمریکا در آن بودند فرود آمد.

الظفره در فاصله حدود یک‌ساعتی شهر ابوظبی واقع است و نیروها و هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی در آن هستند.

رسانه‌های هندی واقعه دیروز را این‌گونه گزارش کردند که به‌صورت اتفاقی نخستین گروه از هواپیماهای جنگنده رافائل هند، که قرار بود روز چهارشنبه به آمبالا در ایالت هاریانای هند برسند، آن شب را در پایگاه هوایی الظفره گذراندند.

سه هواپیمای رافائل تک‌سرنشین و دو هواپیمای دو سرنشین از مبدأ پایگاه هوایی مریگناک در شهر بندری بوردو فرانسه حرکت کرده بودند تا به گردان هوایی ۱۷ نیروی هوایی هند بپیوندند.  

سپاه‌نیوز، خبرگزاری سپاه پاسداران، روز سه‌شنبه تصویری از قایق‌های تندرو که در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ روز هفتم مرداد موشک شلیک کردند، منتشر کرد. همچنین تصاویری از فرود آمدن کماندوهای ایرانی از بالگرد به عرشه ماشک هواپیمابر آمریکایی منتشر شد.

بیشتر از