افشای جزئیات تازه از زندگی خصوصی جانی دپ در دادگاه جنجالی

کریستینا سکستون، بازیگردان و دوست امبر هرد، علیه جانی دپ در دادگاه شهادت داد

جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد- ROBYN BECK / AFP

بنا بر شهادت‌های تازه در دادگاه عالی، جانی دپ برای آن که امبر هرد را از بازی در «نقش‌ زن‌های بدکاره» بازدارد، به او امر می‌کرد که چه نقش‌هایی را در فیلم‌ها بپذیرد و چه نقش‌هایی را نپذیرد.

کریستینا سکستون، بازیگردانی که از سال ۲۰۰۹ با خانم هرد دوست بوده است، روز جمعه در بیانیه‌ای مکتوب که به عنوان پاره‌ای از اتهامات ارائه کرد، گفت وقتی این بازیگر سعی می‌کرد نقشی را انتخاب کند، از لحاظ عصبی به هم می‌ریخت چرا که نگران می‌شد که جانی دپ، همسر سابقش، چه واکنشی نشان خواهد داد.

خانم سکستون گفت که این ستاره هالیوود (جانی دپ) می‌کوشید تا مانع همسرش از بازی در صحنه‌های سکس شود، زیرا او نمی‌خواست خانم هرد «نقش‌ زن‌های بدکاره» را ایفا کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای دپ ۵۷ ساله، از ناشر روزنامه بریتانیایی سان به دلیل انتشار مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ شکایت کرده است. این مقاله وی را به «همسرآزاری» و حمله به خانم هرد در طول دوران ازدواج‌شان متهم کرده بود.

بیانیه خانم سکستون یادآوری کرد که وقتی دوستش (امبر هرد) می‌کوشید آزمون ایفای نقش در بعضی از فیلم‌ها را انجام دهد، کارش با ستاره فیلم «دزدان دریایی کارائیب» به«مجادله» می‌کشید زیرا دپ به شدت مخالف انجام کارش بود.

«هرد به من گفت که جانی دپ مخصوصا نگران بود که او نقش‌هایی را بپذیرد که شامل صحنه‌های سکس یا شهوت‌آمیز بود.»

«وقتی ما می‌خواستیم در مورد موقعیت‌های آتی و نقش‌های احتمالی گفت‌وگو کنیم، امبر هرد جملاتی شبیه به این می‌گفت: دپ دوست ندارد همسرش این فیلم را بازی کند، او دوست ندارد همسرش در صحنه‌های جنسی بازی کند.»

این بازیگردان همچنین ادعا کرد که جانی دپ همسرش را متهم می‌کرد که «تمایلات جنسی‌اش را به راحتی نشان می‌دهد» و نگران بوده است که او با ستارگان همبازی‌اش رابطه عاشقانه برقرار کند.

«هرد به من گفت نمی‌تواند نقش‌های خاصی را قبول کند، زیرا دپ نمی‌خواهد او«نقش زن‌های بدکاره» را بازی کند.

به دادگاه گفته شد که خانم هرد یک قرارداد سودآور «مدلینگ» با شرکت مد «گس» را رها کرده است، زیرا آقای دپ فکر می‌کرد که آن کار باعث می‌شود او شبیه یک «بدکاره ارزان» شود.

وکلای آقای دپ شهادت خانم سکستون را رد کردند و گفتند که توصیه‌های این ستاره هالیوود در مورد انتخاب فیلم‌های خانم هرد، با استقبال او روبه‌رو می‌شد، و خانم سکستون را متهم کردند که با «آگاهی نداشتن از همه واقعیت‌ها» رابطه آقای دپ را سوء‌تعبیر کرده است.

جر و بحث‌های دیگری هم در مورد وقایعی پیش آمد که ظاهرا خانم سکستون شاهد آن بوده است؛ مانند داد و فریادهای متفابل آن زوج که گویا «به آن شکل با هم جدل می‌کردند و به هم دشنام می‌دادند»، و یا یک مهمانی تولد که گفته می‌شود آقای دپ از آمدن به طبقه پایین و پیوستن به مهمانی امتناع کرده بود.

دادگاه همچنان ادامه دارد.

© The Independent

بیشتر از فیلم