کانیه وست: جی‌زی گزینه «محبوبم» برای معاون اولی است

این رپر قصد شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد

کانیه وست پیش از این نیز آخرین مهلت برای ثبت نام در انتخابات کارولینای جنوبی و هم‌چنین چندین ایالت دیگر را از دست داده است-Michael Buckner/Getty Images For BET/AFP

کانیه وست ادعا کرد از جی‌زی درخواست کرده تا معاون اول او برای ریاست جمهوری شود.

این رپر که قصد شرکت در رقابت برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری ایالات متحده دارد، با حضور در برنامه رادیویی کریس کریلین، روز یک‌شنبه (۱۹ ژوئیه) گفت جی‌زی، جید سیمونز، و میشل تیدبال را برای مقام معاون اولی خود در نظر دارد.

آقای وست گفت: «ما اکنون خانم میشل تیدبال را داریم که کشیشی مسیحی از ایالت وایومینگ است تا معاون اول من باشد. ولی او مشکلی ندارد که موقعیتی دیگر در کابینه بگیرد اگر بتوانیم معاون اول دیگری بیابیم.»

او با توصیف جی‌زی به عنوان «گزینه محبوب» خود برای این مقام، ادامه داد: «من با جی تماس گرفتم تا در صورت امکان معاون اول من برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری شود.»

گرچه این دو اکنون مدتی است با هم صحبت نکرده‌اند، آقای وست گفت بعد از آن که فهمید حروف اول اسم واقعی جی‌زی، شان کارتر (Sean Carter) [به انگلیسی] با حروف اول اسم ایالت کارولینای جنوبی (South Carolina) که او اولین گردهمایی انتخاباتی خود را آن‌جا برگزار کرد، یکسان است، به او الهام شد جی‌زی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کند.

آقای وست گفت: «من به نشانه‌ها نگاه می‌کنم و رمزها را می‌گشایم. این واقعیت که ما اکنون مدتی است با هم صحبت نکرده‌ایم به شما نشان می‌دهد که ما چه برادران واقعی برای یکدیگر هستیم.»

معلوم نیست اگر جی‌زی به درخواست کانیه وست پاسخ داده باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای وست اولین گردهمایی انتخاباتی خود را روز یک‌شنبه در ایالت کارولینای جنوبی برگزار کرد و طی آن هنگام بحث درباره سقط جنین به جماعت حاضر گفت او و همسرش کیم کارداشیان قصد داشتند دختر اول خود، نورث، را به دنیا نیاورند.

آقای وست که از اختلال دوقطبی رنج می‌برد هم‌چنین از هریت تابمن، مبارز جسور لغو برده‌داری انتقاد کرد و گفت: «هریت تابمن در واقع هرگز برده‌ها را آزاد نکرد، فقط برده‌ها را از جایی به جای دیگر برد تا برای سفیدپوستان دیگری کار کنند.»

این رپر پیش از این نیز آخرین مهلت برای ثبت نام در انتخابات کارولینای جنوبی و هم‌چنین چندین ایالت دیگر را از دست داده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی