ملکه زیبایی سابق کلمبیا سه هفته پس از قطع پا، رقصیدن را از سر گرفت

«چرا به پاهایم نیاز داشته‌باشم وقتی پرهایی برای پرواز دارم؟ بیا ادامه بدهیم»

این برنده مسابقه زیبایی به دلیل عوارضی که پس از یک جراحی معمولی برایش پیش‌آمد، پا و بخشی از ران چپش را ازدست‌داد-LUIS ROBAYO / AFP

ملکه زیبایی سابق کلمبیا سه هفته پس از قطع پای چپش ویدئویی الهام‌بخش منتشرکرده که در حال رقصیدن است.

دنیلا آلوارز ۳۲ ساله روز چهارشنبه ویدئویی به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد همراه با برادرش ریکی، با ترانه Besos de Coral  الویس کرسپو می‌رقصد. او در شرح این کلیپ نوشته‌است: «بازگشت به زندگی با شریک موردعلاقه‌ام».

این ویدئو خواهر و برادر را درحالی‌که با لبخند می‌رقصد و در عمق موسیقی رفته‌اند، نشان می‌دهد: «تفاوت‌ها مهم نیست، ما باید در زندگی مقاوم باشیم.»

برادرش هم زیر این ویدئو نوشته‌است: «شریک موردعلاقه همیشگی من!»

به نوشته Hola ، این برنده مسابقه زیبایی به دلیل عوارضی که پس از یک جراحی معمولی برایش پیش‌آمد، پا و بخشی از ران چپش را ازدست‌داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آلوارز توده‌ای در شکمش داشت که موجب نرسیدن خون به پای چپش شده‌بود. پزشکان تصمیم گرفتند برای پیشگیری از مشکلات دیگر پای چپ او را قطع کنند.

او در سال ۲۰۱۱ مکله زبیایی کلمبیا شده‌بود، در تاریخ ۱۴ ژوئن امسال، با انتشار عکس‌هایی که خانواده‌اش در بیمارستان دور او را گرفته‌بودند، درباره قطع پایش در اینستاگرام صحبت کرد و نوشت: «من مایل که خود جدیدم را به همه شما معرفی کنم. من بدن خودم را به اندازه سابق دوست دارم و خوشحالم که در این دنیا هستم و قادرم با چالش‌های جدید پیش رویم مواجه شوم. می‌دانم که با کمک خدا همه چیز ممکن است.»

ملکه زیبایی کلمبیا در ادامه پست اینستاگرام خود افزود: «چرا به پاهایم نیاز داشته‌باشم وقتی پرهایی برای پرواز دارم؟ بیا ادامه بدهیم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی