ورزش در محفظه‌های شخصی با تعیین وقت قبلی

تنها ۹ نفر می‌توانند به طور همزمان در این باشگاه ورزش کنند

باشگاهی در کالیفرنیا با ایجاد محفظه‌های شخصی برای مشتریان، کار خود را از سر گرفته است. به این ترتیب مشتریان می‌توانند فاصله اجتماعی خود را در حین ورزش حفظ کنند.

باشگاه بدن‌سازی «ساوت بی» در ریداندو بیچ ایالات متحده آمریکا ۹ محفظه را در مرکز ورزشی خود نصب کرده است که نزدیک به ۲ متر عرض و ۳ متر ارتفاع دارد و با دمبل‌ها و یک نیمکت مجهز شده است.

نصب این محفظه‌ها سه روز طول کشید و از پرده‌های دوش حمام و لوله‌ها ساخته شده است. 

این باشگاه هم‌چنین اصول ساده‌ای را برای کنترل سلامت مشتریانش به کار بسته است؛ روش‌هایی نظیر بررسی دمای بدن افراد قبل از ورود و مطمئن شدن از این که ضدعفونی کننده دست کافی همه جا برای مصرف افراد وجود دارد.

نصب این محفظه‌ها به این معنا است که هر بار تنها ۹ نفر می‌توانند به تمرین در باشگاه بپردازند که در واقع این میزان تقریبا نصف ظرفیت معمول باشگاه است.

افرادی که می‌خواهند از این باشگاه استفاده کنند باید زمانی را از قبل تعیین کنند تا مطمئن شوند که ظرفیت باشگاه پر نشده باشد.

در عین حال، مربی‌های شخصی ملزم به زدن ماسک هستند و از مشتریان انتظار می‌رود بعد از استفاده از محفظه خود، آن را با دستمال و ضدعفونی‌کننده دست، کاملا تمیز کنند.

بخش‌های سونا و اتاق‌های بخار این باشگاه در حال حاضر بسته است.

باشگاه‌های ورزشی در ایالت کالیفرنیا از ماه مارس بسته بودند اما دستورالعمل‌های جدیدی که ارائه شده است به آن‌ها کمک می‌کند تا با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سر بگیرند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مالک این باشگاه، پیت سپسین ضمن متنی در صفحه اینستاگرام توضیح داد که ما تمرینات گروهی خود را از طریق نرم‌افزار زوم برای مشتریانی که می‌خواهند به صورت جمعی ورزش کنند ادامه خواهیم داد. 

او در شرحی زیر تصویر خودش که بیرون یکی از محفظه‌های تمرین بود، نوشت: «بازگشایی باشگاه "اینسپایر‌ساوت‌بی" inspiresouthbay کار ساده‌ای نیست. اما ما آماده می‌شویم تا امنیت همه اعضای باشگاه خود را در مقابل کووید ۱۹ افزایش دهیم.»

سپسین ادامه داد: «ما هم‌چنین به کلاس‌های گروهی زوم خود تا زمانی که واکسن از راه برسد ادامه خواهیم داد.

ما می‌کوشیم تا امکاناتی را برای اعضای خود که ترجیح می‌دهند در خانه بمانند یا هنوز آماده بازگشت به تمرینات حضوری نیستندف فراهم آوریم تا هم‌چنان تمرینات ورزشی باکیفیتی داشته باشند.»

در بریتانیا باشگاه‌ها از شروع قرنطینه در ماه مارس تعطیل شدند.

دولت هنوز توضیحی از زمان احتمالی باز شدن دوباره باشگاه‌ها ارائه نداده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش