«برگرکینگ» برای فاصله‌گذاری اجتماعی تاج‌های مقوایی ارائه می‌کند

کلاه‌های جدید هم‌اکنون فقط در شعبه‌های آلمان ارائه می‌شود

کلاه‌های مقوایی برگر کینگ برسر دو نفر از مشتریان - عکس از توییتر برگر کینگ

شرکت برگرکینگ از کلاه‌های بزرگ مقوایی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده می‌کند. این رستوران زنجیره‌ای فست‌فود که حالا با دادن کلاه‌های مقوایی رایگان خود مشهور شده است، در این طرح جدیدش که باعث ایجاد چند متر فاصله عرضی است، از نزدیک شدن مشتریان به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

تصاویری از کلاه‌های جدید که هم‌اکنون فقط در شعبه‌های آلمان ارائه می‌شود، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

سخنگوی بیزنس اینسایدر اظهار داشت: «ما می‌خواستیم قوانین استانداردهای ایمنی و بهداشتی بالا را که رستوران‌های برگرکینگ (بی کی) دنبال می‌کنند، اجرا کنیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کلاه فاصله‌گذاری اجتماعی باعنوان «خودت انجام بده» یک روش سرگرم‌کننده و جالب است که از مهمانان می‌خواهد تا در حین لذت بردن از صرف غذا در رستوران، فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.»

 برگرکینگ در بریتانیا اعلام کرد قصد دارد اوایل ماه جاری ۷۰ شعبه این کشور را برای تحویل غذا به سرنشینان خودروها و هم‌چنین انجام سفارشات به منازل باز کند.

اگر چه یکی از شعبه‌های اسکاتلند چند روز بعد از بازگشایی به دلیل تقاضای زیاد غذا در خودرو و به وجود آوردن ترافیک، بسته شد.

برگرکینگ تنها رستورانی نیست که اقدامات خلاقانه‌ای را برای تشویق فاصله‌گذاری اجتماعی ارائه می‌دهد.

باغ وحش ایزو شابوتن در شیزوکا، کافه خود را از کاپیباراهای (capybara) که نوعی موش محلی بزرگ از آمریکای جنوبی است، پر کرده است. 

این سرگرمی‌های جذابی که دور میزها نشانده‌اند، باعث می‌شود تا مشتریان دورتر از یکدیگر بنشینند و فاصله دومتری خود را حفظ کنند.

جایی دیگر، مهمان‌پذیر«این ات لیتل واشنگتن» در ویرجینیا به دلیل رعایت مقررات جدید ایالتی تصمیم گرفته تا مانکن‌هایی با لباس‌های مناسب روی صندلی‌هایی که برای فاصله‌گذاری اجتماعی نباید استفاده شوند، قرار دهد و به این شکل ظرفیت خود را ۵۰ درصد کاهش داده است.

در آمستردام، رستوران مدیاماتیک ایتن (Mediamatic Eten) محوطه‌های شیشه‌ای کوچکی (گل‌خانه شکل) را برای ارائه غذا بدون شکستن قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی ساخته است. خدمه از تخته‌های چوبی بلند برای غذا دادن به مهمانان از دور، استفاده می‌کنند.

© The Independent

بیشتر از جهان