گوئینت پالترو دلیل زندگی نکردن با شوهرش را توضیح می‌دهد

«تمام دوستان متاهلم می‌گویند روش زندگی من و همسرم ایده‌آل است»

گوئینت پالترو خیرا راز زندگی‌اش را برملا کرده‌ و گفته که هفت سال است با شوهرش برد فالچوک، از سازندگان سریال Glee، به صورت تمام وقت زندگی نمی‌کند.

در واقع این زوج چهار شب در هفته را با هم در خانه گوئینت پالترو زندگی می‌کنند.

فالچوک سه شب دیگر هفته را در خانه خودش با دو فرزندش برودی و ایزابلا می‌گذارند. این دو فرزند حاصل ازدواج او با همسر اولش سوزان باکینیک، تهیه کننده سینما، هستند.

پالترو که با بخش سبک زندگی روزنامه ساندی تایمز گفتگو می‌کرد، گفت این روش زندگی برای آن‌ها بسیار خوب بوده و حتی باعث حسادت بسیاری از دوستان‌شان است.

وی گفت، «اوه! تمام دوستان متأهل من می‌گویند روشی که ما انتخاب کرده‌ایم ایده‌آل است و نباید هیچ چیز آن را تغییر دهیم».

این بازیگر ۴۶ ساله می‌گوید این روش زندگی مورد تأیید میکلا بوهم - معلم او در مسائل خصوصی زندگی - نیز هست. بوهم «دوگانگی»‌ای را که این روش زندگی در رابطه آنها ایجاد کرده  تحسین می‌کند.

پالترو و فالچوک به خاطر «ماه عسل خانوادگی‌»شان خبرساز شدند. در این سفر که در ایام کریسمس صورت گرفته، این زوج به همراه فرزندانشان و کلیس مارتین، همسر قبلی پالترو، به مالدیو رفتند.

پالترو در مورد دعوت از کریس مارتین گفت: «بله، معلوم است. کریس عضوی از خانواده است. او و برد خیلی دوست‌های خوبی‌ هستند».

در این ماه عسل دسته جمعی، کریس مارتین، خواننده گروه کلد پلی، نیز دوست دختر بازیگرش، داکوتا جانسون را همراه خود آورده بود. پالترو او را «زنی فوق العاده» توصیف کرده و گفته «او را تحسین می‌کند».

© The Independent

بیشتر از زندگی