«رابطه پدرانه» وودی الن با شریک زندگی‌اش

الن هم‌اکنون ۸۴ ساله و پروین ۴۹ ساله است

وودی آلن(چپ)،کارگردان آمریکایی، و شریک زندگی او سون‌یی پروین در افتتاحیه جشنواره کن- ALBERTO PIZZOLI / AFP

وودی الن ضمن اذعان به این که ازدواجش با سون‌یی پروین، برای «جهان بیرون» «استثمارگرایانه» به نظر می‌رسید، از این ازدواج دفاع کرد. 

الن که اکنون ۸۴ ساله و پروین ۴۹ ساله است، در سال ۱۹۹۷ ازدواج کردند. پروین که در زمان آغاز رابطه دانشجوی کالج بود، دخترخوانده میا فارو، شریک زندگی سابق وودی الن است. 

الن به نشریه میل آن ساندی گفت:‌ «اعتراف می‌کنم، وقتی رابطه ما شروع شد اصلا منطقی نبود. در ظاهر، ما یک جفت غیرمنطقی و بی‌معنی بودیم. من خیلی سنم بالاتر بود و او یک فرزندخوانده بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«از بیرون مثل یک وضعیت استثمارگرایانه به نظر می‌رسید- این که من به عنوان یک مرد شکارچی از او بهره‌برداری می‌کنم و او هم به خاطر هرآنچه که من داشتم از من بهره‌برداری می‌کند. هرگز اینطوری نبوده. در گذشته من همیشه با زنان بازیگر بوده‌ام اما به هر دلیلی که بوده، رابطه من با سون-یی کار کرد.» 

در سال ۲۰۱۵ الن در یک مصاحبه رابطه خود با پروین را «پدرانه» توصیف کرده بود. 

او گفت:‌ «من ۳۵ سال بزرگترم و بنا به هر دلیلی که نه تقصیر من است و نه او، رابطه ما خوب کار کرد. یک رابطه پدرانه بود. او به کسی که در موضع پدری بود، جواب می‌داد.» 

الن همچنین به خاطر اتهام دخترخوانده‌اش دیلان فارو به سرخط اخبار راه یافت. فارو وودی الن را متهم کرده که وقتی هفت ساله بوده، از سوی او مورد تعرض جنسی قرار گرفته است. وودی الن این اتهام را «غلط و در عین حال خوراک خوب برای نشریات زرد توصیف کرد.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی