دختر مایکل جردن از روی گوگل به شهرت پدرش پی برده است

مایکل جردن: «باورم نمی‌شد یک وقت همچین چیزی بشنوم.»

مایکل جردن، بازیکن مشهور بسکتبال آمریکا. VINCENT LAFORET / AFP

دختر مایکل جردن اعتراف کرده برای این که بفهمد پدرش چرا معروف است مجبور شده در گوگل جستجو کند.

روز دوشنبه جاسمین جردن، با حضور در برنامه «صبح به خیر آمریکا» همراه با برادرش جفری جردن، به بهانه پایان مستند ۱۰ قسمتی «رقص آخر» به بحث و گفتگو درباره زندگی حرفه‌ای این ورزشکار و میراث وی پرداختند.

به گفته جاسمین در این برنامه، تماشای شبکه تلویزیونی «ای اس بی ان» و برنامه‌هایی که در مورد شهرت پدر بسکتبالیستش پخش شد «چشمانش را باز کرده» چرا که او در دوره اوج فعالیت‌های مایکل جردن «خیلی جوان» بوده است.

وی به مایکل استراهان، مجری برنامه، گفت: «من اصلا نمی‌فهمیدم. بچه‌ها و معلم‌ها و بقیه در مدرسه به من می‌گفتند: وای خیلی جالبه که همچین پدری داری. و من با خودم فکر می‌کردم آخر تا آنجا که من می‌دانم اینها که پدر من را ندیده‌اند پس از کجا می‌دانند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دختر ۲۷ ساله سپس ادامه داد: «پس من هم گوگل کردم ببینم او کیست. واضح است که خیلی چیزها پیدا کردم. بعدش وقتی به پدرم گفتم او خیلی خندید و گفت باورم نمی‌شد یک وقت همچین چیزی بشنوم.»

جاسمین همچنین گفت مادرش، یانیتا وانوی، نقش مهمی داشت که آنها احساس کنند یک زندگی عادی دارند و به این خاطر از او «ممنون» است.

وی افزود: «پدر و مادرم با همدیگر کاری کردند که ما احساس کنیم پدرم یک آدم عادی است و ما خیلی عادی بزرگ شدیم که به این خاطر بسیار ممنونم.»

در این مصاحبه، جفری هم نشان داد که دوست می‌داشت روی دیگر این ستاره سابق شیکاگو بولز را هم ببیند.

این جوان ۳۱ ساله گفت: «شگفت‌آور است که دید دیگری نسبت به او داشته‌ایم. ما او را می‌دیدیم که برگشته خانه و کارش تمام شده. اما اگر می‌توانستیم او را در لباسش و در فضای ورزشگاه کنار تیم ببینیم با آن همه هیجان و بالا و پایین، واقعا معرکه می‌شد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی