فرزند ترامپ، کرونا را توطئه دموکرات‌ها خواند

اریک ترامپ می‌گوید شیوه کنونی مقابله با کرونا راهی برای حذف پدرش از قدرت است

پیش‌بینی اریک ترامپ مبنی بر این که ویروس کرونا «به گونه‌ای جادویی» از میان خواهد رفت، انعکاسی از سخنان پدرش در روز ۲۸ فوریه است- SAUL LOEB / AFP

اریک ترامپ می‌گوید پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری اپیدمی کرونا «به گونهای جادویی و بی‌مقدمه محو خواهد شد» و ناگهان همگان خواهان بازگشایی کشور می‌شوند.‌

او ضمن حمله به حزب دموکرات و کارزار انتخاباتی جو بایدن، گفت که درحال حاضر جریانی در کار است که از ویروس کرونا برای قرنطینه کشور و جلوگیری از انتخاب مجدد پدرش استفاده کرده است تا نگذارد ترامپ کارزار انتخاباتی‌اش را پیش ببرد. او گفت، از جمله این جریانات، تاکتیک رای دادن از طریق پست در چارچوب قانون کنترل اپیدمی است.

اریک ترامپ افزود: «دموکرات‌ها به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند. جای تاسف است.»

دومین فرزند پرزیدنت ترامپ که همچنین معاون اجرایی سازمان ترامپ نیز هست، این اظهارات را روز شنبه در برنامه خبری شبکه فاکس در مورد نیاز به بازگشایی کشور بیان داشت.

آقای ترامپ گفت: «آن‌ها (دموکرات‌ها) از هم‌اکنون تا سوم نوامبر همه‌روزه از اپیدمی کرونا استفاده خواهند کرد و (پس از آن) ویروس کرونا ناگهان به‌گونه‌ای جادویی محو می‌شود و همه درباره بازگشایی کشور حرف خواهند زد.» 

او گفت که راهبرد کارزار بایدن استفاده از اپیدمی کرونا به نفع خود به گونه‌ای است که او مجبور نشود در انظار روی صحنه برود و «آبروریزی کند.» اریک ترامپ در ادامه گفت که آن‌ها (دموکرات ها) قصد دارند با جلوگیری از برگزاری گردهمایی‌های بزرگ، به کارزار انتخاباتی ترامپ لطمه بزنند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای ترامپ افزود: «آن‌ها تلاش می‌کنند او (دونالد ترامپ) را از بزرگترین قابلیتش – برقراری ارتباط با مردم - که  به این خاطر دوستش دارند و این که می‌تواند گروه‌های بزرگی را به خود جلب کند، محروم کنند.»

اریک ترامپ گفت که این تلاش، همراه با اصرار بر رای‌گیری از طریق پست و «اعطای حق رای به مهاجران غیرقانونی در آمریکا»،  بخشی از «استراتژی عامدانه» دموکرات‌هاست. او افزود که به چنین اقداماتی اجازه داده نخواهد شد، و دونالد ترامپ در ماه نوامبر پیروز می‌شود.

پیش‌بینی اریک ترامپ مبنی بر این که ویروس کرونا «به گونه‌ای جادویی» از میان خواهد رفت، انعکاسی از سخنان پدرش در روز ۲۸ فوریه است که گفت: «این (اپیدمی) محو خواهد شد. یک روز مثل یک معجزه، محو خواهد شد.»

تا روز یکشنبه ۱.۴۷ میلیون نفر در ایالات متحده به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و تلفات ناشی از آن بالغ بر  ۸۸.۷۵۶ نفر بوده است.