قوانین جدید شرکت هواپیمایی «یونایتد» برای سفرهای هوایی

استفاده اجباری از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و کاهش تعداد مسافران در دستور کار این خط هوایی قرار دارد

«اکنون با فرایندی برعکس، تعداد مسافران هر پرواز را کاهش می‌دهیم»-PIXABAY

به علت همه‌گیری کرونایی، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز در نظر دارد روش خروج مسافران از هواپیماهایش را در آینده تغییر دهد.

طبق سندی که تارنمای «ایداهو ریپورتر» در مطلبی به آن پرداخته، این شرکت هواپیمایی از مشتریان خواهد خواست «تا هنگامی که شماره ردیف آن‌ها را برای خروج از هواپیما اعلام نکرده‌اند» در صندلی‌های خود بمانند.

مهمان‌داران اجازه خواهند داد مسافران پنج ردیف به پنج ردیف از هواپیما خارج شوند و به آنان توصیه خواهند کرد هنگام خروج «فاصله ایمن را از یکدیگر حفظ کنند.»

یکی از سخنگویان یونایتد ایرلاینز به ایندیپندنت گفت این شرکت در حال وضع مقررات جدیدی برای خروج از هواپیما است تا از رعایت فاصله اجتماعی در هواپیماها اطمینان حاصل کنند.

چارلز هوبارت، سخنگوی این شرکت گفت: «شروع به اجرای مقررات جدیدی برای خروج از هواپیما کرده‌ایم تا از رعایت کامل فاصله اجتماعی بیش از پیش مطمئن شویم. اکنون با فرایندی برعکس، تعداد مسافران هر پرواز را کاهش می‌دهیم.»

آخر هفته گذشته وارن بافت، سرمایه‌گذار میلیاردر، اعلام کرد همه سهامش در چهار بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آمریکا را فروخته است و بدین ترتیب ارزش سهام این شرکت به شدت افت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این میلیاردر گفت ویروس کرونا «جهان را دچار تحول کرده است.»

او گفت: «کاهش ناگهانی و اجباری تقاضا ضربه سختی است. اساساً سفرهای هوایی در این کشور تعطیل است.»

«ما در شرکتی که گمان داریم در آینده فقط "پول‌خوره" دارد سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم.»

یونایتد ایرلاینز پیش از اعمال این تغییرات در مقررات خروج از هواپیما، به همراه چند شرکت هواپیمایی دیگر اعلام کرده بود از حالا زدن ماسک هنگام سوار شدن به هواپیما الزامی است.

زدن ماسک یا پوشاندن صورت هنگام سوار شدن به هواپیماهای یونایتد ایرلاینز برای همه مسافران الزامی است.

مدی کینگ، سخنگوی این شرکت خطوط هوایی به بی‌بی‌سی گفت: «پوشاندن صورت برای همه مسافران اجباری خواهد بود و ماسک رایگان در اختیار مسافران قرار خواهیم داد.»

© The Independent

بیشتر از سفر