جی‌جی حدید و دوست‌پسرش در انتظار تولد فرزندشان هستند 

«بارداری و سپری کردن دوران قرنطینه با مالک «حُسن» این دوران است»

جی جی حدید و زین مالک در شب نشینی موزه متروپلتین نیویورک، ۲۰۱۹- AFP

جی‌‌جی حدید، خبر باردار بودن خود را تایید کرد و گفت او و دوست‌پسرش زین مالک در انتظار تولد نوزادشان هستند. 

پیشتر در اوایل هفته جاری برخی اخبار مبنی بر باردار بودن این مدل معروف منتشر شد و یولاندا، مادر جی‌جی حدید این خبر را تایید کرد. 

اما در نهایت در شامگاه پنجشنبه بود که جی‌جی حدید با حضور در شوی جیمی فالون درباره بارداری خود صحبت کرد. 

او که از خانه خود و از طریق ارتباط ویدئویی در این برنامه حضور یافت، توضیح داد که او و آقای مالک امیدوار بودند که خودشان خبر را اعلام کنند. 

او گفت:‌ «بدون شک دلمان می‌خواست که خودمان و به روش خودمان این خبر را اعلام کنیم، اما خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ایم و از همه به دلیل تبریک‌ها و حمایت‌هایشان سپاسگزاریم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم حدید گفت بارداری و سپری کردن دوران قرنطینه با مالک «حسن» این دوران است و تاکید کرد که این تجربه را «به شکل روز به روز» پشت سر میگذارد. 

این مدل سپس درباره مراسم تولد خودش در هفته گذشته صحبت کرد و گفت:‌ «یک میهمانی صبحانه با چند نفر داشتیم و بعد هم یک مهمانی شام با حضور همان چند نفر، یعنی سعی کردیم این روز را خاص کنیم.»

حدید همچنین درباره کیک تولد غیرعادی خود صحبت کرد و گفت این کیک شبیه یک نان بیگل بود و آن را بادی والاسترو از شرکت کیک‌باس تهیه کرده بود. 

جی جی حدید در یک پست اینستاگرامی نوشت:‌ 

شیرین‌ترین روز را در جشن تولد ۲۵ سالگی‌ همراه با خانواده‌ام در قرنطینه داشتم که این روز را برایم خاص کردند، همراه با عشقی که از سرتاسر جهان دریافت کردم. از همه بابت پیام‌های تبریکشان متشکرم. دیروز همه شما همراه من بودید. از این که خانواده و دوستانم، در دور و نزدیک، سالم و سلامتند احساس خوشبختی و شادی می‌کنم. و با آن که دلتنگ عزیزانم هستم و دلم می‌خواست در کنار آنان جشن بگیرم، ولی می‌دانیم که این دوران باعث می‌شود قدر با هم بودن را در آینده بیشتر بدانیم! هرگز تولد ۲۵ سالگی‌ام را فراموش نمی‌کنم. بهتر از همه این که متوجه شدم کیک تولد قرنطینه‌ای‌ام که شکل نان بیگل بود، ساخت بادی والاستروی بی‌نظیر از شرکت کیک‌باس بود، که ده‌هاست برنامه تلویزیونی‌اش را تماشا می‌کنم. واقعا اشکم درآمد! بادی! این یک رویای حقیقت‌یافته بود. باورم نمی‌شود این کیک را وقتی که کارگاه کیک‌پزی‌ تعطیل است، برای من درست کردی. بیش از آنچه که بدانی برایم ارزش دارد، و وقتی که بالاخره همدیگر را ببینیم، خواهی دانست که تقریبا همه بخش‌های برنامه تلویزیونی‌ات را دیده‌ام. ممنونم و افتخار میکنم. بزرگترین طرفدار تو. 

(@gigihadid) 

۲۴ آوریل ۲۰۲۰

او گفت کیکش «هوش‌ربا» بود و افزود که در تمام دوران بارداری‌، همواره هوس نان بیگل می‌کند. 

این مدل شناخته‌شده آمریکایی گفت با دیدن کیک احساساتی شده است. 

او گفت:‌ «نمی‌دانم به دلیل عملکرد فعلی هورمون‌هاست یا این که قرنطینه باعث شده احساساتی شوم، اما برای یک ساعت هر بار که یادم می‌افتاد بادی کیکم را درست کرده،  هر پنج دقیقه یک بار گریه‌ام می‌گرفت. نمی‌توانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم… از شوق.»

«باعث افتخارم بود که در دوران قرنطینه برایم کیک درست کرد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی