کرونا فیلمبرداری قسمت ویژه سریال «فرندز» را به تاخیر انداخت

از ماه آینده همه ۱۰ فصل این سریال روی شبکه «اچ‌بی‌او مکس» در دسترس خواهد بود

هر یک از شش بازیگر اصلی سریال برای حضور در قسمت جدید، دو و نیم تا سه میلیون دلار دریافت می‌کند-NBCUniversal, via Getty Images

همه ۱۰ فصل سریال «فرندز» متعلق به دهه ۱۹۹۰، از ۲۷ ماه مه روی پلتفرم پخش «اچ‌بی‌او مکس»‌قرار می‌گیرد. 

طوری برنامه‌ریزی شده بود که قسمت ویژه این سریال پرطرفدار که قرار بود با شرکت همه بازیگران آن در کنار هم در استودیوی اصلی سریال واقع در استودیوی برادران وارنر در بربنک کالیفرنیا صبط شود، با ارائه تمامی فصل‌های قبلی سریال همزمان شود. 

اما به دنبال اعمال مقررات حفظ فاصله‌ اجتماعی در کالیفرنیا برای جلوگیری از انتشارویروس کرونا، تولید قسمت جدید سریال با گردهم‌آیی همگی بازیگران به تاخیر افتاد. 

تاکنون تاریخ فیلمبرداری و پخش قسمت جدید سریال فرندز (دوستان) اعلام نشده است. 

بر اساس گزارش‌ها، هر یک از شش بازیگر اصلی سریال برای حضور در قسمت جدید، دو و نیم الی سه میلیون دلار دریافت می‌کند. 

کورتنی کاکس، که در سریال نقش مونیکا گلر را بازی می‌کند، اخیرا گفت که از فرصت قرنطینه خانگی به علت ویروس کرونا استفاده کردهاست تا برای اولین بار سریال فرندز را تماشا کند. 

کاکس که از طریق اسکایپ در شو تلویزیونی جیمی کیمل شرکت کرده بود گفت:‌ «مردم این سریال را خیلی دوست دارند. فکر کردم در این دوران استفاده کنم و کل سریال را پشت سر هم تماشا کنم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود:‌ «تازه فصل یک را شروع کرده‌ام. واقعا خوب است!»

کاکس همچنین گفت، علی‌رغم این که این فصل بیش از ۲۰ سال پیش ضبط شده است، اما بعضی بخش‌هایش برایش تازگی دارند. 

کاکس گفت:‌ «حتی یادم نیست که در این سریال بازی می‌کردم. حافظه‌ام خراب است. قطعا یادم می‌آید که همه را دوست داشتم، و خیلی خوش می گذشت، و یادم می‌آید که بخشی از زندگی‌ام را آنجا بودم. اما قسمت‌ها را یادم نیست.»

با این حال او قسم خورد که «تا پایان قرنطینه، اطلاعاتش را بیشتر کند.»

کاکس پیش‌تر گفته بود که برای گردهمایی بازیگران و بازی در یک قسمت ویژه «بسیار هیجان‌زده» است. او گفت:‌ «نکته هیجان‌انگیزش این است که همه ما برای اولین بار در یک اتاق در کنار هم خواهیم بود و واقعا درباره سریال حرف خواهیم زد.» 

© The Independent

بیشتر از فیلم