طرز تهیه نسخه صورتی نوشیدنی دالگونا

ترکیب پودر توت‌فرنگی، خامه و شکر برای طرفداران نوشیدنی‌های میوه‌ای

والنتینا موسی، عکاس و سازنده غذا دستور تهیه نوشیدنی جدید را منتشر کرده است

انگار همین دیروز بود که قهوه آماده همه توجه‌ها را به خود معطوف کرد، اما این نوشیدنی رایج هم‌اینک نیز جای خود را به معجون میوه‌ای دیگری داده است.

شیرخامه توت‌فرنگی، جدیدترین خوردنی‌ای است که همه به دنبال آن هستند و احتمالا شما هم تا کنون این نوشیدنی صورتی خامه‌ای را در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود دیده‌اید.

برای تهیه قهوه آماده که همچنین با نام «قهوه هم‌زده» شناخته می‌شود، تنها چیزی که نیاز دارید قهوه پودر شده، شیر، شکر، و آب است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای ساخت آخرین نسخه این نوشیدنی تنها باید قهوه را با پودر توت‌فرنگی جایگزین کرد و آن را با خامه هم‌زد و بعد به آنها شیر اضافه کرد.

بر اساس یک طرز تهیه که توسط والنتینا موسی، عکاس و سازنده غذا، در اینستاگرام منتشر شده است، این نوشیدنی به ۱ قاشق غذاخوری پودر توت‌فرنگی نسکوئیک و ۴ قاشق غذاخوری (یا ۱/۴ فنجان) خامه چرب نیاز دارد.

خانم موسی توضیح داد: «آن‌ها را آنقدر هم بزنید تا بازویتان بی‌حس شود و بعد آن را روی شیر داغ یا یخ بریزید و نوش جان کنید.»

در این مرحله به یک هم‌زن دستی یا برقی نیاز دارید که مدل برقی روند تهیه را بسیار تسریع خواهد بخشید.

نتیجه، یک نوشیدنی صورتی می‌شود که با خامه پر شده و از هر گونه کافئین نوشیدنی گذشته، عاری است.

به گفته خانم موسی، اگر به دنبال نوشیدنی دیگری هستید که کمتر میوه‌ای باشد، می‌توانید از پودر کاکائو به جای توت‌فرنگی استفاده کنید. در این صورت به نصف قاشق چای‌خوری کاکائو، ۱ قاشق چای‌خوری شکر، و ۳ قاشق غذاخوری خامه نیاز دارید تا نسخه شکلاتی این نوشیدنی را تهیه کنید.

دیگران نیز نسخه‌های دیگری از طرز تهیه نوشیدنی‌هایی مشابه را به اشتراک گذاشته‌اند که از ماچا (پودر چای سبز ژاپنی) یا نوتلا استفاده کرده و ثابت می‌کند تقریبا هر چیزی قابلیت کف کردن و تبدیل شدن به معجونی خامه‌ای دارد.

© The Independent

بیشتر از زندگی