ایوانکا ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت

دختر دونالد ترامپ از آمریکاییان خسته خواست با سایه شکلک بسازند

یک هفته بعد از آن که ایوانکا از هوادارانش خواست در خانه بمانند، خود و خانواده‌اش به باشگاه گلف پدرش سفر کردند - MANDEL NGAN / AFP

بعد از آن که ایوانکا ترامپ به آمریکاییان خسته پیشنهاد داد شنبه شب خود را با شکلک درآوردن با سایه سپری کنند، به طور گسترده در توییتر مورد استهزا قرار گرفت.

دختر اول ایالات متحده توییت کرد: «آیا به دنبال فعالیتی برای شنبه شب خود هستید؟ سعی کنید با الهام از کتاب حکاکی تازه کشف شده هنری بورسیل از دهه ۱۸۶۰ میلادی، با سایه شکلک درآورید ...»

اما این طرح او نتیجه معکوس داد و افراد با انگشت میانی خود با سایه شکلک درآوردند و به او واکنش نشان دادند.

دیگران هم از این فرصت استفاده کردند تا با پست تصاویری طنز و کاریکاتور، از پدر او به عنوان عروسک خیمه شب‌بازی تحت کنترل ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، یاد کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فردی با انتشار تصویر دستکاری شده ایوانکا ترامپ در حال فروش کیف دستی‌های گران قیمت، نوشت: «تو موجودی بی‌روح و غیرقابل تحمل و حاصل خویشاوندسالاری و بی‌عاطفگی هستی.»

ایوانکا پیشتر در ماه جاری میلادی نیز بعد از آن که توصیه شخص خود مبنی بر در خانه ماندن در طول شیوع ویروس کرونا را نادیده گرفت و برای تعطیلات پسح به بدمینیستر، باشگاه گلف پدر خود در ایالت نیوجرسی رفت، مورد انتقاد قرار گرفت.

درست یک هفته بعد از آن که ایوانکا در اینستاگرام از هوادارانش خواست در خانه بمانند، خود و خانواده‌اش ۲۰۰ مایل دورتر از واشنگتن دی‌سی، به باشگاه گلف پدرش سفر کردند.

در آن زمان یکی از مقامات کاخ سفید از این اقدام آنها دفاع کرد و گفت: «ایوانکا و خانواده‌اش عید پسح را در مجموعه‌ای که به روی عموم تعطیل شده و منزل خانوادگی آنها در نظر گرفته می‌شود، سپری کردند.»

یکی از کاربران توییتر روز شنبه نوشت: «وقتی که پدرت در دوران این بیماری عالم‌گیر که بدترین بیماری مسری ۱۰۰ سال گذشته بوده است، از افراد علاف دعوت می‌کند با حمل سلاح در جماعت‌هایی عمده، گرد هم آیند تا فرماندارانی را که به روشی دموکراتیک انتخاب شده‌اند تهدید کنند، فکر می‌کردم طرح تو هم برای فعالیت شنبه شب چرخاندن بطری در بدمینیستر باشد.»

© The Independent

بیشتر از جهان