۴ روز قرنطینه در رستوران؛ مردی هزاران دلار خورد و نوشید

این مرد به صورت غیرقانونی وارد رستوران شد و همان‌جا ماند

عکس از صفحه اینستاگرام رستوران «سول دکوبا کافه»‌

همزمان با قرنطینه ویروس کرونا، مردی پس از سرقت از یک رستوران و دزدیدن هزاران دلار غذا و نوشیدنی دستگیر شد. 

لوئیس اینجل اورتیز، به مدت چهار روز در رستوران « سول دکوبا کافه»‌ در شهرنیوهیون، کنتیکت آمریکا، ماند و با غذا و نوشیدنی از خود پذیرایی کرد. 

یکی از مدیران رستوران، پلیس را از ورود غیرمجاز او به رستوران مطلع ساخت، در حالی که آقای اورتیز در رستوران خوابیده بود و یک بطری رام در درست داشت. 

پلیس منطقه‌ای نیوهیون، در بیانیه‌ای در فیس‌بوک تایید کرده که آنها فعالیت‌های آقای اورتیز را از طریق دوربین‌های مدار بسته مشاهده کرده‌اند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پلیس گفته:‌ «‌بازرسان پلیس پس از بازنگری ویدیوی دوربین‌های مدار بسته رستوران تاکید کرده‌اند که دزدی چند روز پیش از آن، صورت گرفته، وقتی آقای اورتیز از پنجره کناری وارد رستوران شده است. افسران پلیس همچنین تایید کرده‌اند که آقای اورتیز طی چهار روز با غذا، آبجو و لیکور از خود پذیرایی کرده است.»‌

به گزارش پلیس، «علاوه بر خوردن و نوشیدن در رستوران، او همچنین غذاها و نوشیدنی‌های زیادی را با خود برده است».

مدیریت رستوران به پلیس منطقه‌ای هیون گفته، او به ارزش هزاران دلار غذا و نوشیدنی با خود برده، از جمله ۷۰ بطری لیکور که مصرف و یا دزیده است. 

آقای اورتیز به دزدی و سرقت درجه سه، شرارت مجرمانه درجه یک و عدم حضور پس از صدور حکم جلب از سوی پلیس نیوهیون متهم شده است. 

پلیس همچنین گفته آقای اورتیز «بابت ۱۲،۵۰۰ دلار ضمانت، شب گذشته در بازداشتگاه ان اچ پی دی، در خیابان یونیون نگه داشته شده و صبح امروز برای حضور در دادگاه عالی نیوهیون در ۲۳۵ خیابان چرچ منتقل شده است.»

صفحه ویژه ویروس کرونای گوگل نشان می‌دهد که منطقه کنتیکت بیش از ۱۲۰۳۵ مورد مبتلا به ویروس کرونا دارد و دست کم ۵۵۴ نفر جان باخته‌اند. 

طبق پروژه ردیابی دانشگاه جان هاپکینز، تعداد افرادی که تست تشخیص کرونا‌ی آنها مثبت اعلام شده در سراسر آمریکا از مرز ۶۷۱،۴۹۳ عبور کرده و حداقل ۳۳،۲۸۸ نفر قربانی گرفته است. 

© The Independent

بیشتر از جهان