علی لاریجانی پس از ابتلا به کرونا، بهبود یافت

مسعود پزشکیان می‌گوید لاریجانی از هفته آینده در صحن مجلس حاضر می‌شود

۱۴ فروردین‌ماه تست کرونا رئیس مجلس مثبت اعلام شده بود-ANWAR AMRO / AFP

مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) از بهبودی حال علی لاریجانی خبر داد و گفت رئیس مجلس از هفته آینده در  صحن حضور خواهد داشت. ایرنا به نقل از پزشکیان نوشت: «حال برادر عزیزمان خیلی خوب و رو به بهبودی است.»

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در ۱۴ فروردین ماه اعلام کرد تست کرونا لاریجانی مثبت بود و او در قرنطینه و تحت درمان قرار دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش از لاریجانی نیز محمود صادقی و مجتبی ذولنوری از نمایندگان مجلس اعلام کردند که به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

افزون بر نمایندگان مجلس، اعضای دولت از جمله معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و ایرج حریریچی، معاون وزیر بهداشت نیز اعلام کرده‌اند که حال عمومی آنها پس از ابتلا به کرونا، خوب است.

در مقابل تعدادی از مقامات کنونی و سابق از جمله فاطمه رهبر، نماینده سابق مجلس، ناصر شعبانی از فرماندهان ارشد سپاه و حسین شیخ‌الاسلام، سفیر سابق ایران در لبنان و سوریه، هاشم بطحایی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

از زمان اعلام رسمی شیوع کووید-۱۹ در ایران (۳۰ بهمن‌ماه) تا امروز بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، حدود ۷۴ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز جان باخته‌اند. 

بیشتر از