گوردون رمزی کارمندان‌اش را اخراج کرد

همه‌گیری کرونا این سرآشپز مشهور را ناگزیر به تعدیل نیرو کرد

گوردون رمزی ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرده است-Amy Sussman / AFP

گوردون رمزی به انتقادها از تصمیم خود مبنی بر اخراج ۵۰۰ کارمند طی بحران شیوع ویروس کرونا پاسخ داد.

روز جمعه مارینا اولافلین، منتقد رستوران، گزارش‌هایی توییت کرد مبنی بر آن که این سرآشپز بریتانیایی بیش از ۵۰۰ کارمند را به دلیل تعطیلی موقتی رستوان‌های زنجیره‌ای خود اخراج کرده است.

او توییت کرد: «بازهم شاهدیم که مردی میلیونر دستش را در جیب خود نمی‌کند، در حالی که افراد کوچکتر هر کاری که از عهده‌شان بر می‌آید برای کارمندان خود انجام می‌دهند.» و در توییتی بعدتر تایید کرد: «بله منظور من گوردون رمزی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای رمزی که ظاهرا ثروتی ۴۸ میلیون پوندی دارد، پاسخ داد: «آشکار است که تو هیچ گاه هیچ تجارتی را اداره نکرده‌ای و با این وجود در این دوران سخت برای همه، پشت توییت‌های رقت‌انگیزت قایم شده‌ای. بد نیست درکی از محیط اطرافت داشته باشی!!! انتقادات سخیف و مکرری دیگر از یک منتقد متکبر خمیازه‌آور!»

آقای رمزی ادامه داد: «شغل تو انتقاد از غذا است! رستوران‌های مختلفی را با قلم زهرآگینت بستی، چون چاپلوسی تو را نکردند. در این دوران سخت، آیا تا به حال به فکر کمک مالی به دیگران افتاده‌ای؟؟؟؟ من در طول این سال‌ها هیچ کاری نکرده‌ام مگر آن که دستم در جیب خودم باشد!»

خانم اولافلین با بازنشر توییت پاسخ آقای رمزی، نوشت: «بی‌نظیر».

این توییت از خانم منتقد رستوران، حمایت قابل توجهی از سایر منتقدان و اعضای صنعت مواد غذایی جلب کرد؛ از جمله نایجلا لاوسون، که با رشته‌ای از شکلک‌های قلب پاسخ داد.

در پاسخی دیگر به آقای رمزی، خانم اولافلین لینکی از وبسایت روش ویم هاف (Wim Hof Method) را به اشتراک گذاشت که تمرین مشهور ورزشکار هلندی، ویم هاف است و به افراد اجازه می‌دهد مدت زمانی طولانی را در دمای زیر صفر سپری کنند. ادعا می‌شود این تمرین فواید سلامتی و جسمی متعددی به همراه دارد.

© The Independent

بیشتر از زندگی