اندی ماری می گوید فقط در رقابت های دوبل ویمبلدون بازی خواهد کرد

اندی ماری دوره نقاهت جراحی لگن خاصره را با تمرین در کنار نیک کایریویس، تنیس باز استرالیایی، می گذراند

اندی ماری اظهار اطمینان کرده که به مسابقات تنیس بازخواهد گشت و تلویحا گفته است در بازی های دوبل ویمبلدون شرکت خواهد کرد.

اندی ماری که دوبار عنوان قهرمانی جام ویمبلدون را به دست آورده، اعلام کرده که به خاطر جراحاتش ماه ژانویه و پس از مسابقات قهرمانی بازنشسته خواهد شد. او اظهار تردید کرده که بتواند به باشگاه تنیس انگلستان راه یابد.

ماری گفت تنها چهار ماه پس از جراحی به روی لگن خاصره اش قادر نخواهد بود در مسابقات انفرادی شرکت کند، اما می تواند برای بازی دوبل مردان به ویمبلدون بازگردد.

او به نشریه تایمز گفت: «احتمال کمی وجود دارد که در رقابت های انفرادی این فصل شرکت کنم. دوبل ممکن است، اما فعلا سعی نمی کنم خودم را برای (رقابت های) انفرادی آماده کنم. آنچه قبلا گفتم این بود که اگر حالم خوب نباشد، ممکن است یک بار در ویمبلدون بازی کنم و بس. در عین حال، اگر حالم خوب باشد، منطقی است که تلاش کنم آنقدر خوب شود که بتوانم وارد رقابت های انفرادی بشوم. و از آنجا که تازه شروع به فعالیت کرده ام، به دو هفته و نیم تا سه هفته برای آماده شدن برای بازی های روی چمن «کوئینز» احتیاج دارم. پس، تنها پنج تا شش روز برایم مهلت می ماند تا بتوانم درست بدوم که کافی نیست.»

ماری به سرعت در راه بهبود گام برداشته و با نیک کایریویس بر روی زمین غیرچمن ویمبلدون تمرین کرده است.

بهبود باب براین، تنیس باز دوبل آمریکائی که در چهل سالگی همین جراحی برویش انجام شده، موجب قوت قلبش بوده است.

ماری می گوید: «درد ندارم. تنها می خواهم بدانم لگن خاصره ام تا چه حد بهبود می یابد. از آن چه در مورد باب براین می بینم، برای بازی های دوبل کاملا خوب است. بعد از آن خواهم دید که در مورد بازی های انفردی چه خواهد شد. تا به حال که خیلی خوب بوده است. زیاد گلف بازی می کنم. موقع راه رفتن و توپ زدن هیچ دردی احساس نمی کنم. موقع توپ زدن در زمین بازی هم عالی است. اگر حالم همینطور خوب بماند، بدون تردید شرکت در انفرادی را هم امتحان خواهم کرد ببینم چه می شود. با نمونه ای که مقابلم است، مطمئنم می توانم در رقابت های دوبل بازی کنم.»

گزارشگر ورزشی ایندیپندنت

© The Independent

بیشتر از ورزش