کمک ۱۰ میلیون دلاری رلف لورن به تلاش‌ها برای مقابله با کرونا

شوی لباس رلف لورن در نیویوک، فوریه ۲۰۱۸- SLAVEN VLASIC/GETTY/AFP

رلف لورن از اهدای ۱۰ میلیون دلار به تلاش‌های جهانی مقابله با کووید-۱۹ خبر داد. 

این پول قرار است بین نهادهای مختلف تقسیم شود، از جمله صندوق پاسخ همبستگی کووید-۱۹ متعلق به سازمان بهداشت جهانی، و صندوق پینک پونی متعلق به رلف لورن که بازوی خیریه این شرکت است و در سال ۲۰۰۰ برای حمایت از موسسات مبارزه با سرطان و حمایت از بیماران در سرتاسر جهان تاسیس شده است. 

این کمک همچنین برای حمایت از آن دسته از کارمندان کمپانی مد رلف لورن که با هزینه‌های پزشکی روبه‌رو شده‌اند، و یا برای مراقبت از کودکان و سالمندانی که به کمک احتیاج دارند، اختصاص می‌یابد. 

بخش فعالیت‌های خیریه این مارک طراحی لباس و مد، همچنین هدیه‌ای را به شورای طراحان مد آمریکا و نشریه مد ووگ اهدا می‌کند که هدف از آن حمایت از جامعه مد آمریکاست که از همه‌گیری بیماری آسیب دیده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رلف لورن در بیانیه‌ مطبوعاتی که در تارنمای خود منتشر کرده است، می‌نویسد:‌ «حالا بیش از همیشه در این دوران نیاز، کمک به یکدیگر به ماموریت ما تبدیل شده است.»

این بیانیه به دنبال بسته شدن موقت فروشگاه‌های رلف لورن در نتیجه شیوع ویروس کرونا منتشر شده است. 

این مارک تجاری، در صفحه اینستاگرم خود تایید کرد که کارمندان شرکت، همچنان حقوق خود را دریافت می‌کنند. 

لورن، مدیر اجرایی و مدیر ارشد خلاقیت، در بیانیه‌ای گفت:‌ «روحیه با هم بودن که الهام‌بخش خلاقیت، اعتماد و مهمتر از همه، حمایت ما از یکدیگر است، همواره در قلب شرکت ما جای داشته است. طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته، این روحیه هرگز کمرنگ نشد. ما ایمان داریم که همه ما، فارغ از این که چه کسی و کجا هستیم، به هم متصلیم. از همین روست که در این بحران، برای کمک به تیم‌ها و گروه‌هامان گام‌های چشمگیر برمی‌داریم.»

رلف لورن علاوه بر اهدای کمک مالی بزرگ، گفته است که با شرکای تولیدکننده خود کار می‌کند تا ۲۵۰ هزار ماسک و ۲۵ هزار روپوش مخصوص پیشگیری از بیماری، برای پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا تولید کند. 

رلف لورن در تلا‌ش برای کمک به کسانی که با بیماری کووید-۱۹ مبارزه می‌کنند، به دیگر شرکت‌های مد پیوسته است. 

هفته گذشته «کانادا گوس» که کاپشن‌های گرم تولید می‌کند، از ساختن روپوش‌های مخصوص پزشکان و اهدای آنها به کارکنان بخش پزشکی خبر داد. «گپ» نیز گفت از کارگاه‌های خود برای تولید ماسک‌های محافظ و روپوش برای پزشکان و پرستاران استفاده می‌کند. 

پیشتر در ماه جاری، مالک شرکت لویی ویتان اعلام کرد که برای حفاظت از جان مردم در مقابل انتشار ویروس کرونا، مایع ضدعفونی‌کننده دست می‌سازد. 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی