مادر باردار مبتلا به کرونا: ارزش ندارد از خانه خارج شوید

این مادر که سه فرزند دیگر هم دارد در حال حاضر در بیمارستان بستری است

پیشتر شواهد نشان داده بود،‌اکثر زنان باردار در صورت ابتلا به ویروس کرونا، علایم خفیف یا ملایمی شبیه سرماخوردگی یا آنفلوآنزا داشته باشند- Raul ARBOLEDA / AFP

مادر بارداری که به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است، هشدار داده است که «خارج شدن از خانه ارزش آن (ابتلا به کووید-۱۹) را ندارد».

کارن مَنِرینگ، که با سه کودک برای بار چهارم و هفت ماهه باردار است، اشک‌ریزان در یک ویدیو که از او در تخت بیمارستان گرفته شده است، از مردم خواسته است از خانه‌هاشان خارج نشوند. 

این متخصص زیبایی ۳۹ ساله می‌گوید پس از تحمل عوارضی که دو هفته طول کشید، آزمایش نشان داد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

او اکنون با عفونت هر دو ریه، برای ادامه زندگی خود و جنین هفت ماهه‌اش تلاش می‌کند.

این ویدیو خانم منرینگ را نشان می دهد که اندکی پس از تشخیص بیماری، به لوله تنفسی متصل می شود.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در این ویدیو که در فیسبوک منتشر شده است، می‌گوید: «به شما می‌گویم، اگر به خاطر این که هوا خوب است برای جرعه‌ای آبجو به دیدار دوستی در ساحل می روید، در بازگشت به خانه کسی را، یکی از افراد خانواده‌تان را، خواهید کشت. به بوریس (جانسون، نخست وزیر) گوش کنید، از خانه بیرون نروید. ارزشش را ندارد.»

او افزود: «لحظاتی پیش، بعد از دو هفته بیماری، به من گفتند به کووید -۱۹ مبتلا شده‌ام. از روز شنبه در بیمارستان بوده‌ام و امروز چهارشنبه است. ریه‌ام عفونی شده است و برای زندگی خودم و کودک درون رحمم می‌جنگم. سه کودک و یک شوهر در خانه دارم که نمی‌توانم آن‌ها را ببینم.»

خانم منرینگ می‌گوید که نمی‌داند چگونه به ویروس مرگبار کرونا آلوده شده است.

سالن زیبایی «هات تی تَنینگ بیوتی»، محل کار خانم منرینگ، در صفحه فیسبوکش به اطلاع مشتریانش رسانده است که یکی از کارکنان این سالن به کووید-۱۹ مبتلا شده است.

این سالن در صفحه‌اش در فیسبوک می‌گوید: «با کمال تاسف به اطلاع کلیه مشتریانمان در «هات تی» می‌رسانیم که آزمایش یکی از کارکنان ما برای کووید-۱۹ مثبت بوده است. لطفا از خودتان مراقبت کنید و در صورت مشاهده عوارض با مراکز درمانی تماس بگیرید.»

تاکنون تعداد تلفات ناشی از ابتلا به کرونا در بریتانیا به ۷۵۹ نفر رسیده است.

© The Independent

بیشتر از جهان