تیلور سوییفت دوباره جنجال به راه انداخت

کیم کارداشیان از کانیه وست دفاع کرد

تیلور سوئیفت می‌گوید برای او پاپوش دوخته‌اند-GETTY IMAGES VIA AFP

پس از آن که تیلور سوییفت ادعا کرد تماس تلفنی فاش شده‌ای از مکالمه مشهور او با کانیه وست ثابت می‌کند برایش «پاپوش» دوخته شده بوده است، کیم کارداشیان با ارسال زنجیره‌ای از توییت‌های عصبانی، تیلور سوییفت را «دروغگو» خواند.

در سال ۲۰۱۶ مکالمه‌ای بین این دو هنرمند باعث بروز سال‌ها تنش بین آنها شد. جنجال درباره آهنگ «مشهور» (Famous) کانیه وست بود و سوال بر سر آن بود که تیلور سوئیفت چقدر درباره این بند از ترانه که «من اون هرزه را مشهور کردم»، اطلاع داشته است. تیلور سوییفت بعدتر این بند را «زن‌ستیزانه» توصیف کرد.

وقتی در آخر هفته گذشته مکالمه کامل میان تیلور سوییفت و کانیه وست در فضای مجازی فاش و منتشر شد، این دعوا نیز دوباره زنده شد

در عصر دوشنبه (۲۴ مارس) سوئیفت سکوت خود را درباره مکالمه فاش شده در «اینستاگرام استوری» شکست و ظاهرا کانیه وست و همسرش کیم کارداشیان را به «ویرایش و دستکاری» بخش‌هایی از این تماس تلفنی که ۴ سال پیش انجام شده بود، متهم کرد.

او با معرفی یادداشت منتشره دیگری برای کمک به سازمان‌های خیریه، نوشت: «به جای پاسخ دادن به افرادی که می‌گویند درباره این تصاویر ویدیویی فاش شده، که ثابت می‌کند من تمام این مدت درباره «آن تماس تلفنی» راست می‌گفتم، چه احساسی دارم (می‌دانید، همان تماسی که غیرقانونی و بدون اجازه ضبط شد و شخصی آن را ویرایش و دستکاری کرد تا برای من پاپوش بدوزد و زندگی من و خانواده‌ و هوادارانم را برای ۴ سال جهنم کند)»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سپس خانم کارداشیان در توییتر پاسخ داد و نوشت: «تیلور سوئیفت تصمیم به زنده کردن کشمکشی قدیمی گرفته که واقعا در حال حاضر و با توجه که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا قربانی واقعی وضعیت موجود هستند، اقدامی خودخواهانه است.»

او افزود: «من چند روز پیش احساس نکردم باید به آن جواب دهم و واقعا همین الان هم خیلی شرمنده هستم که چنین کاری را انجام می‌دهم، ولی از آنجا که او به صحبت در این باره ادامه می‌دهد، احساس می‌کنم گزینه دیگری ندارم جز آن که پاسخ او را بدهم، چرا که واقعا دروغ می‌گوید.»

کارداشیان در ادامه گفت، به اعتقاد او سوئیفت «از طریق مدیر روابط عمومی خود دروغ گفته» است، و این که او و کانیه وست «همواره به روشنی حرف خود را زده»‌اند و هیچ کس هیچ وقت انکار نکرده است که کلمه «هرزه» بدون اجازه سوییفت استفاده شده است.

او ادعا کرد که دعوای آنها بر سر «لحن این مکالمه» بوده است، نه بر سر کلمات استفاده شده در شعر آن ترانه.

کارداشیان افزود: «وقتی آنها با هم صحبت کردند، متن آن ترانه هنوز کاملا نوشته نشده بود. اما همان طور که برای همه در ویدیو قابل مشاهده است، وقتی تیم او می‌گوید او درخواست کانیه را «رد کرده و به خاطر پیام زن‌ستیزانه این ترانه نسبت به انتشار آن هشدار داده است»، تیلور سوئیفت دارد حقیقت را در مکالمه واقعی خود با کانیه دستکاری می‌کند.

او همچنین ادعا کرد: «من هیچ وقت ویدیوی خود را ویرایش و دستکاری نکردم (یک دروغ دیگر) صرفا چند کلیپ روی اسنپ‌چت منتشر کردم تا پیام خود را برسانم و ویدیوی کامل هم که اخیرا منتشر شده، هیچ چیزی را عوض نمی‌کند.»

او در دفاع از کانیه وست نوشت: «کانیه روند ساخت تمام آلبوم‌هایش را برای آرشیو خصوصی خود ضبط کرده است. با این وجود تاکنون هیچ یک را برای استفاده عموم منتشر نکرده و مکالمه بین آن دو هم خصوصی می‌ماند و اگر او درباره‌اش دروغ نمی‌گفت و مرا مجبور به دفاع از کانیه نمی‌کرد»، راهی سطل آشغال می‌شد.

کارداشیان در انتها نوشت: «این آخرین باری است که در این باره صحبت می‌کنم، چون واقعا هیچ کس به آن اهمیت نمی‌دهد. معذرت می‌خواهم که حوصله همه شما را سر بردم. می‌دانم که همه با مسئله مهم‌تر و جدی‌تری دست و پنجه نرم می‌کنند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی