تام هنکس: احساس می‌کنم، بهتر شدم

تام هنکس و همسرش پس از بروز علایم کووید-۱۹ در استرالیا خود را قرنطینه کردند

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون-Leon Bennett / AFP

دو هفته بعد از شروع علایم بیماری کووید-۱۹، تام هنکس به هواداران اطمینان بخشید او و همسرش ریتا ویلسون «احساس می‌کنند بهتر شده‌اند» و در مسیر بهبودی هستند.

تام هنکس و همسرش پس از بروز علایم بیماری خود را در استرالیا قرنطینه کردند.

او در توییتی روز یکشنبه ۲۲ مارچ نوشت: «سلام رفقا. اکنون دو هفته از بروز اولین علایم در ما می‌گذرد و احساس می‌کنیم بهتر شده‌ایم. پناه گرفتن در خانه یعنی شما این ویروس را به کسی انتقال نخواهید داد و این ویروس از کسی به شما سرایت نمی‌کند. خیلی منطقی است، درست است؟ کمی زمان خواهد برد ولی اگر ما همه از یکدیگر مراقبت کنیم و هر وقت که می‌توانیم به یاری یکدیگر بشتابیم و کمی از آسایش و راحتی خود را کنار بگذاریم، این دوران نیز خواهد گذشت. ما از پس این برخواهیم آمد.»

آقای هنکس برای حضور در فیلم جدید باز لورمان که هنوز نام آن تعیین نشده و زندگی‌نامه الویس پریسلی است، در استرالیا به سر می‌برد. او در این فیلم در نقش مقابل آستین باتلر حاضر شده و نقش مدیر این خواننده، کلونل تام پارکر را ایفا می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ساخت این فیلم مانند تمام فیلم‌های دیگر هالیوود، بعد از آنکه ترامپ وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد و هر دو کشور ایتالیا و اسپانیا تحت قرنطینه اجباری رفتند، متوقف شد. آقای هنکس تا کنون مشهورترین فردی است که به ویروس کرونا مبتلا شده است. افراد دیگر شامل ادریس البا، مایک آرتتا، مربی آرسنال، و کریستوفر هیوجو، ستاره سریال بازی تاج و تخت هستند.

با وخیم‌تر شدن وضعیت ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری به سریال‌های تلویزیونی و کتاب‌هایی اشاره می‌کنند که شیوع بیماری را پیش‌گویی کرده بودند.

کتابی که اخیرا به خاطر پیشگویی شیوع ویروس کرونا خبرساز شد کتاب «چشمان تاریکی» (Eyes of Darkness) نوشته دین کونتز است و کتابی دیگر هم که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده اکنون دست به دست می‌چرخد، چرا که بیماری همه‌گیری را «حدود سال ۲۰۲۰» پیشگویی کرده بود.

کارتون «خانواده سیمپسون» (The Simpsons) هم به دلیل پیشگویی دقیق یک بیماری عالم‌گیر سر زبان‌ها افتاده است و صحنه‌ای از نمایش طنز بریتانیایی «وزیر بله‌گو» (Yes Minister) نیز به دلیل به تصویر کشیدن واکنش دولت بریتانیا به بحران فعلی، مورد توجه قرار گرفته است.

در همین حال فیلم ژانر وحشت «شیوع» (Contagion) که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز این روزها به خاطر این بیماری فراگیر به پربیننده‌ترین فیلم در فضای مجازی تبدیل شده است.

گزارش بیشتر از خبرگزاری‌ها

© The Independent

بیشتر از جهان