هری استایلز اینبار برای کمپین مُد «گوچی» کنار یک قو ژست می‌گیرد

طراح ارشد مزون «گوچی»، امیدوار است که این کمپین ها روزمرگی های موجود در مورد کت و شلوار مردانه را به چالش بکشد

هری استایلز، با شرکت در تازه‌ترین کمپین مد «گوچی»، بار دیگر علاقه خود را به «مد مردانه» نشان داده است.

این خواننده که در ژوئن سال گذشته به عنوان چهره لباس مردانه مزون گوچی انتخاب شد، به جسارتش در انتخاب رنگ‌های شاد و فرم‌های نامعمول شهرت دارد.

در نمایش کلکسیون پیش از پايیز امسال «گوچی» موسوم به «چشم‌اندازی برای یک کمد لباس رسمی»، استایلز چند دست کت و شلوار چشم‌گیر به عنوان نمونه طرح‌های مزون گوچی می‌پوشد.

تصویر برداری از این کمپین را هارمونی کورین، کارگردان آمریکایی برعهده دارد.

کورین، همچنین، مسئول تصویر برداری از کلکسیون پیش از پاییز سال ۲۰۱۹ «گوچی» بود که در ماه دسامبر سال گذشته ارائه شد.

در یکی از آن عکس‌ها، استایلز با یک سر بند قرمز، کت زرشکی با برگردان سرخابی، پیراهن راه راه و شلوار صورتی، با یک تلفن همراه به گوش، پشت میزی ایستاده است. دو مجسمه رومی، یک خوک در روی میز و یک قو در پشت سر استایلز نیز در عکس به ‌چشم می‌خورند.

در یکی دیگر از عکس‌های کورین، استایلز بازهم با سربندی لاجوردی و کت و شلوار مخمل با قویی در دست راستش ایستاده است.

الساندرو میشل، طراح ارشد مزون «گوچی»، امیدوار است که این کمپین روزمرگی های موجود در مورد کت و شلوار مردانه را به چالش بکشد و دیدی نو برای لباس رسمی مردها به‌وجود بیاورد.

«مطابق معمول، استایلز در جوار جانوران – این بار خوک و قو – تصویر شخصی غیرعادی و در عین حال لاابالی را به‌دست می‌دهد که همراه با حیواناتش در یک محیط کلاسیک، نشان‌گر دید مزون «گوچی» نسبت به کمد لباس رسمی مردان است.  

در اوایل ماه جاری، استایلز در لباسی خوش‌دوخت، گوتیک و «کمپ» (طرح مدی که جذابیتش در برگذشتن از روزمرگی های جا افتاده زیبایی است) به‌نمایندگی از مزون «گوچی» در ضیافت سالیانه مُد در موزه متروپولتین نیویورک «گالا مت» شرکت کرد.

آن لباس عبارت بود از یک بلوز چین‌دار سیاه، شلوار سیاه، چکمه پاشنه بلند سیاه، و تنها یک عدد گوشواره مروارید.

استایلز که همراه با میشل، لیدی گاگا و سرنا ویلیامز مدیریت مراسم را برعهده داشت، گوشش را تنها بخاطر این مراسم سوراخ کرده بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی