لیزا کودرو بازیگر سریال فرندز: وقتی خیلی لاغر بودم، همیشه مریض بودم

لیزا کودرو درباره تأثیر سریال تلویزیونی «فرندز» بر ظاهر اندامش، و اینکه مقایسه او با سایر بازیگران آن سریال چه حسی به او می‌داده، صحبت کرده است.

این هنرپیشه در گفتگویی که با مارک مارون در پادکست دبلیو تی‌اف داشت، گفته است وقتی در کنار دیگر هنرپیشه‌های این سریال، جنیفر انیستون و کورتنی کاکس قرار می‌گرفته، احساس می‌کرده مثل «کوه چاق و درشت» بوده است.

کودرو می‌گوید : «شما خودتان را در تلویزیون می‌بینید و به خودتان می‌گویید، وای خدای من، من دختر خیلی چاقی هستم. من از کورتنی و جنیفر چاق‌تر هستم . چاق‌تر، انگار استخوان‌هایم هم حس می‌کنند که بزرگتر هستند. من فقط این حس را داشتم که در کنار آنها مثل یک کوه بزرگی از جنس زن هستم».

بر اساس گفته‌های این بازیگر ۵۵ ساله، که نقش «فوبی بافی» را در این سریال تلویزیونی پر طرفدار که به مدت ۱۰ فصل پخش می‌شد بازی کرد، احساس بدی که از بدن خود داشته باعث شده بود تا« بیش از حد لاغر» شود، و این یعنی همیشه مریض بودن.

کودرو به مارون گفت: «متأسفانه یک زن، اگر کمتر از حد معمول وزن داشته باشد، زیباتر به نظر می‌رسد، و این تمام چیزی بود که نصیب من شد. زمانی که خیلی لاغر بودم، همیشه مریض بودم. با سرما‌خوردگی، سینوس چرکی، و یک نوعی از آنفلونزا».

با این‌حال، این هنرپیشه به خود یاد‌آوری می‌کند که چاق شدن یا داشتن اندام برجسته مشکلی نیست، اما اقرار می‌کند که هنوز در درون خودش یک «‌درگیری کامل» دارد.

لیزا گفت: «پس گفتم، خوب حالا چی؟ تو مسن‌تر شدی. این چیز خوبیه. چرا باید بد باشه؟»

کودرو اخیراً به «اینترتینمنت تونایت» گفته بود، به‌رغم پیمودن مسیر خود‌باوری، پخش مجدد سریال فرندز را نمی‌بیند چون« او مثل من نیست».

© The Independent

بیشتر از زندگی