اعلام اولین فعالیت هری و مگان مارکل، پس از کناره‌ گیری از وظایف سلطنتی

اعطای جوایز «صندوق تلاش»: تجلیل از موفقیت‌های ورزشی نظامیان مجروح و بیمار

دوک و دوشس ساکس در مسابقات پلو لندن، تابستان۲۰۱۹- AFP

دوک و دوشس ساسکس، روز ۵ مارس در مراسم اعطای جوایز «صندوق تلاش» در لندن شرکت خواهند کرد. جزییات مربوط به اولین فعالیت مشترک دوک و دوشس ساسکس در بریتانیا، پس از اعلام تصمیم آنها برای کناره‌گیری از وظایف سلطنتی، منتشر شده است.

کاخ باکینگهام تأیید کرده است که شاهزاده هری و مگان در تاریخ ۵ مارس در مراسم اعطای جوایز صندوق تلاش (اندِوِر فاند) در ساختمان «منشن هاوس» در لندن شرکت خواهند کرد.

در این رویداد سالانه از موفقیت‌های نظامیان مجروح و بیمار که طی یک سال گذشته در چالش‌های بزرگ ورزشی و ماجراجویانه شرکت کرده‌اند تجلیل می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نامزدهای جوایز، همه کسانی هستند که تحت حمایت «صندوق تلاش» بوده‌اند. این صندوق به نظامیان بیمار و جانباز و کهنه‌سربازان کمک می‌کند تا در فرآیند بهبود خود فعالیت‌های فیزیکی جدیدی را تجربه کنند.

چالش‌های ورزشی کنونی عبارتند از سفر طولانی بین سه کشور با دوچرخه، موج‌سواری و ورزش‌های زمستانی معلولان.

به دنبال انتشار این خبر، شماری از مردم با انتشار پیام‌هایی در توییتر حمایت خود را از شاهزاده هری و مگان اعلام کردند.

یکی از کاربران نوشت: «این هدف و آرمان بزرگی است. بی‌صبرانه منتظر دیدن آنها و این برنامه هستم. من زمانی سرباز بودم، همیشه سرباز هستم. اعلام شرکت شما در این مراسم باعث می‌شود بیشتر دیده شوید و شهرتی را که برای هر نهاد خیریه‌ای لازم است کسب کنید.»

کاربر دیگری نوشت: «من بسیار هیجان‌زده و خوشحالم. این جوایز همیشه الهام‌بخشند و همینطور حسابی دلم برای دیدن دوک و دوشس تنگ شده است.»

این خبر به دنبال سفر روز چهارشنبه پرنس هری به ادینبرو جهت سخنرانی در یک کنفرانس گردشگری پایدار منتشر شد.

در کنفرانس مذکور در اقدامی که نماد یکی از آخرین فعالیت‌های دوک ساسکس به عنوان یک مقام سلطتنی بلندپایه بود، او درخواست کرد که بدون هیچ عنوان و لقب رسمی وی را به حاضران معرفی کنند.

عایشه هازاریکا، که بر روی صحنه هری را به حاضران در کنفرانس معرفی کرد، گفت: «او خیلی واضح گفته است که همه ما باید فقط با اسم هری او را صدا بزنیم، بنابراین خانم‌ها و آقایان، بیایید به سبک اسکاتلندی‌ها یک خوش‌آمد صمیمی و گرم به هری بگوییم.»

هفته گذشته، رسما تأیید شد که شاهزاده هری و مگان مارکل در تاریخ ۳۱ مارس از سمت‌های سلطنتی خود کناره‌گیری خواهند کرد. دفتر آنها در کاخ باکینگهام روز اول آوریل بسته خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی