لیدی گاگا برای تک‌‌ترانه جدیدش به شکل یک پانک فرازمینی درآمده

نام آلبوم جدید وی طبق گمانه‌زنی‌ها «کروماتیکا» خواهد بود

لیدی گاگا در اجرای برنامه ، فلوردیا آمریکا، یکم فوریه ۲۰۲۰- AFP

لیدی گاگا اولین تک‌ترانه از آلبوم جدیدش را که در آینده عرضه خواهد شد همراه با ویدویی که در آن به شکل یک جنگجوی پانک فرازمینی درآمده است، منتشر کرد.

ترانه «عشق احمقانه»، یک ترانه پاپ الهام‌گرفته از موزیک دیسکو است که شنونده را به یاد کارهای اول گاگا می‌اندازد که بیشتر الکترونیکی بودند .

در ویدیوی جدید، این برنده اسکار نوعی لباس فضایی سرخابی به تن دارد و رقص‌کنان، صلح و آرامش را در سرزمینی در دوردست‌ها پخش می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این تک‌ترانه همچنین افسانه جدیدی را در مورد دنیایی فرازمینی در سیاره‌ای به اسم کروماتیکا معرفی می‌کند که احتمالا مبنای آلبوم جدید او خواهد بود.

یکی از میان‌نویس‌های این ترانه با این متن شروع می‌شود: «جنگ و درگیری جهان را فاسد و نابود می‌کند. بسیاری از قبایل برای سلطه‌گری می‌جنگند. در حالی که شخصیت‌های معنوی برای صلح و آرامش دعا می‌خوانند. پانک‌های مهربانی برای کروماتیکا می‌جنگند.»

طبق گمانه‌زنی‌ها، کروماتیکا همچنین نام آلبوم جدید گاگا خواهد بود که تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

ترانه «عشق احمقانه» قبلا در ماه ژانویه در فضای آنلاین درز کرد و خیلی سریع در جمع هواداران لیدی گاگا منتشر شد، به گونه‌ای که خود گاگا در تویتی نوشت، «لطفا تمامش کنید.»

نسخه‌ای که رسما منتشر شده، دقیقا همان نسخه درز کرده به رسانه هاست، و اولین ترانه جدید این خواننده است که پس ازترانه موسیقی متن بسیار موفق او برای فیلم «ستاره‌ای متولد شده است»، منتشر می‌شود.

© The Independent

بیشتر از زندگی