عصبانیت مدونا از پالادیوم لندن

مدونا از اینکه این تالار نمایش، پیش از پایان برنامه پرده را انداخته عصبانی شد

این خواننده در صفحه اینستاگرامش ویدیویی از این نمایش منتشر کرد که در آن داد می‌زند: سانسورچی‌ها- Mike Coppola/Getty Images/AFP

مدونا از این که پالادیوم لندن چهارشنبه شب (۵ فوریه) پیش از پایان نمایش زنده‌اش پرده را انداخت و صدا را قطع کرد، عصبانی شد.

این خواننده در صفحه اینستاگرامش ویدیویی از این نمایش منتشر کرد که در آن همان طور که پرده می‌افتد داد می‌زند «سانسورچی‌ها. سانسورچی‌های لعنتی. کار اصلی هنرمندان بر هم زدن آرامش است. گور بابایتان.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدونا زیر این ویدیو نوشته: «پنج دقیقه از ساعتی که قرار بود خاموشی بدهند گذشته بود. اما یک ترانه دیگر مانده بود و پالادیوم تصمیم گرفت پرده سراسری فلزی را که نه تن وزنش بود پایین بیاورد و ما را سانسور کند.»

او افزود: «خوشبختانه پرده تا نیمه که پایین آمد متوقفش کردند و کسی آسیبی ندید... دم تماشاچیان گرم که هیچکدام از جایشان تکان نخوردند و ما را تنها نگذاشتند. قدرت دست مردم است!!

هوادارانی که در این اجرای زنده حضور داشته‌اند در توییت‌های‌شان ادعا کرده‌اند که کارکنان پالادیوم برق‌ها را خاموش و صدا را قطع کرده‌اند و کاری کرده‌اند که مدونا با کارکنان تالار بحث کند و سپس به روی صحنه بازگردد تا بدون بلندگو ترانه «برمی‌خیزم» را اجرا کند.

مدونا به خاطر آسیب جسمی‌اش که جزئیات آن دقیقاً مشخص نیست، چندین روز از کنسرت‌های تورمادام ایکس خودش را که تمام بلیط‌هایش فروش رفته بوده لغو کرده است. او گفته این آسیب برایش «درد شدیدی» به همراه داشته است.

کیت هاچینسون، منتقد ایندیپندنت، به اولین اجرای مدونا در پالادیوم چهار ستاره داد و به این کنسرت عنوان «نمایشی چشم‌چرخان و شبیخون سمعی بصری » داده است.

© The Independent

بیشتر از موسیقی