سبک جذاب کندال جنر در مهمانی پس از اسکار

این مدل ۲۸ ساله سال ۲۰۲۳ نیز با لباسی طلایی‌رنگ از مجموعه بهار‌ــتابستان ۲۰۰۸ ژان پل گوتیه فرش قرمز را تسخیر کرده بود

کندال جنر در مهمانی پس از اسکار نشریه ونیتی فر‌ــ Instagram/kendalljenner

کندال جنر در مهمانی پس از اسکار نشریه ونیتی فر با پیراهن توری مشکی یکی از جنجالی‌ترین نمایش‌های مد سال ۲۰۲۴ حاضر شد.

او برای این رویداد یکی از لباس‌های نمایش تحسین‌برانگیز مزون مارجیلا در هفته مد فاخر بهار‌ــتابستان ۲۰۲۴ پاریس را برگزید که در بالاتنه آن تکه‌‌ای توری گلدار و ظریف کار شده بود که با طرح متفاوتی به عنوان دامن ادامه پیدا می‌کرد. زیر لایه بدن‌نمای لباس، یک کرست چرمی دکمه‌دار کمر جنر را می‌پوشاند و به او ظاهر جذابی چون ماری آنتوانت می‌داد.

جنر سبکش را در مهمانی یکشنبه شب با مجموعه‌ای از گوشواره‌های صدفی‌شکل با الماس و لبه قرمز پررنگ تکمیل کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مجموعه بهار‌ــ‌تابستان مزون مارجیلا که آخرین نمایش هفته مد فاخر پاریس در ژانویه ۲۰۲۴ بود، صحنه یک رویداد فراموش‌نشدنی مد بود که عصر طلایی مد لباس‌های بلند را تداعی می‌کرد. این نمایش با شور و هیجان و تحسینی که در شبکه‌های اجتماعی و مطبوعات برانگیخت، در روزهای بعد به موضوع شماره یک بحث در کل این صنعت تبدیل شد.

کندال جنر پای ثابت مهمانی‌های پس از اسکار ونیتی فیر است. این مدل ۲۸ ساله سال ۲۰۲۳ نیز با لباسی طلایی‌رنگ از مجموعه بهار‌ــتابستان ۲۰۰۸ ژان پل گوتیه فرش قرمز را تسخیر کرده بود.

او در ماه سپتامبر با مجله «دبلیو» (W) در مورد سبکش صحبت کرد و وقتی از او در مورد روند روبه‌رشد سبک «لوکس بی‌سروصدا» (quiet luxury) در زمان حال سوال شد، پاسخ داد: «فکر می‌کنم اگر به گذشته برگردید، متوجه خواهید شد که من همیشه این جنبه را در سبکم داشته‌ام.» او در ادامه اضافه کرد که احساس می‌کند در طول زندگی‌اش «بسیار متنوع» بوده‌ و افزود که در عین حال که عاشق ظرافت برخی چیزها است، حال‌وهوای دخترانه ساده و راحت را نیز دوست دارد.

جنر در ادامه گفت‌وگو با نشریه دبلیو، گفت که در انتخاب‌هایش به جین برکین نگاه می‌کند و از شیکی و راحتی‌ او الهام می‌گیرد.

او همچنین به نقش الهام‌بخش مادر و دیگر زنان خانواده‌اش در کار و خارج از آن اشاره کرد و توضیح داد از خانواده‌ای می‌آید که اکثر زنان از جمله مادر و مادربزرگش، کسب‌وکار خودشان را داشتند: «وقتی خیلی خیلی جوان بودم، آن‌ها را تماشا می‌کردم. مادرم را می‌دیدم که راهش را پیدا می‌کند. او هرگز برای کارهایی که انجام می‌داد، هیچ آموزشی ندید و فقط آن‌ها را برجسته کرد.»

بیشتر از مُد و زیبایی