تغییر سبک تیلور سوئیفت در ۲۰ سال گذشته

تیلور سوئیفت به‌راحتی می‌تواند با انتخاب درست، چرخشی از سبک دختر فرشته‌خوی معصوم، به زن قدرتمند و شیک داشته باشد

تصویر ترکیبی از سه ظاهر متفاوت تیلور سوئیفت- AFP

دنیای مد برای تیلور سوئیفت، چه زمانی که نوجوانی با آتیه‌ای روشن بود و چه حالا که یکی از موفق‌ترین و پول‌سازترین خواننده‌های جهان است، عرصه آزمون‌وخطا، بازیگوشی و بلوغ و تکامل است.

 تیلور سوئیفت همیشه یک بلوند بوده است، البته در سایه‌های مختلف رنگ، اما برخلاف رنگ، مدل موهایش هرگز ثابت نیست. او دوست دارد مدل مویش را عوض کند، گاهی دور شانه‌هایش رها کند و گاهی آن را با مدل‌های دخترانه مانند دم‌اسبی بیاراید.

تیلور سوئیفت جوان را با موهای مجعد و آرایشی که اغلب طبیعی و کم‌رنگ بود به یاد می‌آوریم. از سال ۲۰۰۹ کم‌کم سروکله رژ لب قرمز مشهورش پیدا شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آن سال‌ها اغلب ظاهر فرشته‌گونه‌ای که با لباس‌های بلند و رنگ روشن تکمیل‌شده بود، از او می‌دیدیم.

تیلور سوئیفت متولد ۱۹۸۹ است. او در سال‌های  آغاز شهرت سبک دخترانه با موهای فر داشت. در  ادامه راه قسمت‌های مهم این سبک مانند مدل و اندازه موهایش را حفظ کرد.

سال ۲۰۱۰، سال تغییرات بزرگ بود. طرفداران این ستاره نوظهور او را با موی صاف و لخت دیدند. تیلور اندکی بعد همه را با چتری‌های روی پیشانی شگفت‌زده کرد.

خانه‌های مد و جواهرات برای آراستن این ستاره خوش‌پوش آماده بودند. شب‌نشینی موزه متروپولیتن (مت گالا) به‌منظور گرامیداشت الکساندر مک‌کوئین، یکی از نخستین رویدادهای جدی مد بود که تیلور در آن حضور داشت.

 طراحان مد فاخر مانند نعیم خان و الی صعب از آغاز همراه او در فرش قرمز بودند. در فرش قرمز فیلم هانا مونتانا در سال ۲۰۰۹ پیراهن او کاری از خانه مد نعیم خان بود.

تیلور سوئیفت در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد در مه ۲۰۱۱ در لاس وگاس، نوادا، لباس ملیله‌دوزی‌شده الی صعب را پوشید و در پنجاه و‌ چهارمین جوایز سالانه گرمی در فوریه ۲۰۱۲ سراغ زهیر مراد رفت.

ظاهر او در مهمانی اسکار ۲۰۱۶ نشان داد به‌راحتی می‌تواند با انتخاب درست چرخشی از سبک دختر فرشته‌خوی معصوم، به زن قدرتمند و شیک داشته باشد. موهای کوتاه و لخت تیلور و آرایش ماتش با پوشیدن لباسی از مجموعه بهار ۲۰۱۳ الکساندر ووتیه تکمیل شد و بخشی از تاریخ سبک سوئیفت را ساخت.

 انتخاب‌های روی صحنه تیلور سوئیفت هم هماهنگ با هنرمندانی مانند بیانسه جلو رفت. ازآنجایی‌که رقص و هنرهای نمایشی جزو جدانشدنی کنسرت‌های اوست، اغلب خانه‌های مد شناخته‌شده مطابق با خواست او برایش نمونه‌های سفارشی آماده می‌کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی