جراحی زیبایی یا سبک زندگی: تغییر چهره مارگو رابی در طول زمان

ستاره فیلم باربی درباره شایعات فراوان جراحی زیبایی اظهارنظری نکرده است و بیشتر دلش می‌خواهد در مورد رژیم تناسب‌اندام و سلامت خود صحبت کند

مارگو رابی در سال‌های اخیر بسیار لاغرتر از گذشته به نظر می‌رسد-AFP

مارگو رابی با لبخند خیره‌کننده و زیبایی چشمگیرش، از بازی در نقش هارلی کوئین گرفته تا باربی، همیشه روی پرده سینما درخشیده است. اگرچه طرفداران شاهد شکوفایی او در طول این سال‌ها بوده‌اند، اما برای برخی این سوال مطرح است که آیا او برای حفظ زیبایی‌اش جراحی پلاستیک انجام داده است؟

تصاویر دو دهه گذشته این هنرپیشه سینما تفاوت زیادی را در چهره او نشان می‌دهد که اگرچه ساختار کلی آن حفظ شده است، اما مارگو رابی در سال‌های اخیر بسیار لاغرتر از گذشته به نظر می‌رسد.

دانا عمری هارل، چهره اینترنتی، اخیرا مجموعه‌ای از تصاویر و توضیحات در مورد آنچه رابی احتمالا انجام داده است، منتشر کرد. به گفته عمری که خودش نظر مثبتی به جراحی‌های زیبایی دارد، مارگو نمونه یک تغییر چهره موفق است که هنوز مشخصه‌های اصلی صورتش را به‌صورت طبیعی حفظ کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عمری مدعی شد که مارگو «مقداری چربی زیر ابرویش را برداشته، پرکننده زیر چشم یا سایر روش‌های بزرگ‌ نشان دادن چشم را امتحان کرده است.» همچنین لیفت و کشیدن ابرو، بزرگ ‌کردن گونه‌ها، برداشتن چربی و پرکننده لب را هم در نظر داشته باشید. عمل بینی، نازک شدن و کاهش پهنا و بزرگ‌تر نشان دادن سوراخ‌های بینی هم در فهرست این تغییرات است.

هارل معتقد است این بازیگر مقداری بوتاکس نیز تزریق کرده است‌، «فقط به‌اندازه‌ای که نرم شود، اما جلوی حرکت عضله‌ها را نگیرد.»

ستاره فیلم باربی هیچ‌گاه درباره شایعات فراوان جراحی زیبایی اظهارنظری نکرده است و بیشتر دلش می‌خواهد در مورد رژیم تناسب‌اندام و سلامت خود صحبت کند.

مارگو، آوریل ۲۰۲۱، به Women's Health U.K گفت: «وقتی به لس‌آنجلس نقل‌مکان کردم واقعا به پیلاتس علاقه‌مند شدم و همیشه بعد از یک تمرین و کشش خوب، احساس خیلی بهتری دارم. جلسات بوکس و تمرین‌های مبارزه برای فیلم (جوخه انتحار) را واقعا سرگرم‌کننده دیدم، اما خیلی زود متوجه شدم که چندان طرفدار وزنه‌برداری و وزنه زدن نیستم.»

او در آن زمان افزود: «وقتی در حال آماده شدن برای نقشی نیستم، ترجیح می‌دهم تمرین‌هایی را که واقعا دوست دارم انجام دهم، مانند کلاس‌های رقص یا بازی تنیس با دوستان.»

بازیگر بابیلون به ترویج رفتاری با اعتمادبه‌نفس و شیک، نه‌تنها برای طرفدارانش، بلکه به‌عنوان یک الگو در تجارت سینما ادامه می‌دهد. مارگو جدا از اینکه یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن سینما است، از بازی کردن نقش‌های متفاوت ترسی ندارد. او همچنین تهیه‌کننده فیلم‌های «من، تونیا»، «زن جوان آینده‌دار»، «دریملند» و «باربی» نیز بوده است.

بیشتر از مُد و زیبایی