شب الماس؛ جدیدترین سبک جواهر سال روی فرش قرمز گلدن گلاب

انواع خاصی از جواهر به شکل قابل توجهی در این فرش قرمز باشکوه غایب بودند

سلنا گومز در گلدن گلوب با جواهرات بولگاری در پیراهن قرمز جورجیو آرمانی -AFP

چهره‌های مشهور از ال فانینگ و الیزابت بنکس تا دیگر مهمانان روی فرش قرمز هشتاد‌و‌یکمین مراسم جوایز گلدن گلوب با جواهرات درخشان ظاهر شدند.

گفتن «مثل الماس می‌درخشید» در وصف مشاهیر پر زرق‌وبرقی که با جواهرات خود در گلدن گلوب حاضر شدند، کم از واقعیت ندارد. از الماس‌های خیره‌کننده گرفته تا مرواریدهای پرتلالو هیچ کمبودی در زیورآلات چشم‌نواز مهمانان وجود نداشت. سلنا گومز که در پیراهن قرمز جورجیو آرمانی یکی از ستاره‌های درخشان گلدن گلوب بود مجموعه ای زیبا از بولگاری با خود داشت. او این مجموعه الماس را با ساعت مار شکل سرپنتی بولگاری تکمیل کرده بود.  با اینکه چند نمونه نمایش خیره کننده طلای زرد، جواهرات رنگی و مروارید دیدیم اما به نظر می آید ۲۰۲۴ سال الماس است.

در ادامه به خیره‌کننده‌ترین جواهرات فرش قرمز گلدن گلوب امسال به انتخاب نشریه این‌استایل می‌پردازیم.

 تیلور سوئیفت و دی بیرز

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های استخراج الماس دنیا، دی بیرز، تیلور سوئیفت را با مجموعه‌ای از الماس‌ و پلاتینیوم درخشان آراسته بود.

جنیفر لوپز و بوشرون

برای گلدن گلوب ۲۰۲۴ جنیفر آثاری از مجموعه «هوپی مرغ مگس‌خوار» مزون بوشرون را انتخاب کرده بود که شامل مورگانیت پوشانده شده با یاقوت کبود و الماس بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مارگو رابی و لورین شوارتز

لازم نیست که گوشواره‌ها تا استخوان‌های ترقوه شما آویزان شوند تا چشم همه را خیره کند. گوشواره‌های میخی نیز می‌توانند جادوی خود را داشته باشند. گوشواره‌های الماس درخشان مارگو رابی از مجموعه لورین شوارتز نفس‌گیر بودند.

 دوآ لیپا و تیفانی

دوآ لیپا لباس اسکیاپارلی خود را با جواهرات گنجینه تیفانی از سال ۱۹۶۲ آراسته بود.

 لیلی گلادستون در طرح‌های زنانه آنتلوپ

لیلی گلادستون پیراهن مجلسی و کت اپرای سفارشی والنتینوی خود را با یک جفت گوشواره خیره‌کننده تزئین کرده بود. گلادستون روی فرش قرمز، طراح گوشواره‌هایش را نام برد: لنیس اوماسو (Lenise Omeaso)، طراحی از قبیله بلک‌فیت، از طرح‌های «زنانه آنتلوپ».

الی ونگ و سواروسکی

ونگ که برای نقش‌آفرینی برنده جایزه‌اش در «مجادله»، سریال محصول نتفلیکس، تاریخ‌ساز شد، عینک خاص خود را با گوشواره‌ها و گردنبندی جسورانه و زیبا از جواهرات سواروسکی هماهنگ کرده بود.

ال فانینگ و کارتیه

ال فانینگ که ظرافت دخترانه را بهتر از بسیاری از بازیگران زن تجسم می‌بخشد، با گردنبند و گوشواره‌های کارتیه که به زیبایی لباسی از گنجینه پیر بالمین او افزوده بود، به دنبال یک ظاهر کلاسیک دلپذیر بود.

جنیفر لارنس و تیفانی

لارنس پیراهن مشکی خود را با گردنبند الماس خیره‌کننده‌ای با آویز گلابی‌شکل از تیفانی تکمیل کرده بود و گوشواره‌های پر مانندی که لاله گوش او را به زیبایی در آغوش گرفته بودند، به گوش داشت.

هلن میرن و هری وینستون

گوشواره‌ چشمگیر هری وینستون که مانند یک جفت لوستر خیره‌کننده به هلن میرن در تزیین لباس به همان اندازه پر زرق‌وبرق پاملا رولندش کمک کرده بود.

گوشواره‌های اسکاپارلی ناتاشا لیون، انگشترهای الماس چشمگیر فانتزیا بارینو از جواهرات رینگ کانسیژ، گوشواره‌های آویز قرمز تیره آنجلا بست از لاگوس، گوشواره‌های الماس ناتالی پورتمن از دی بیرز، گوشواره‌ها و گردنبند خیره‌کننده الماس ریس ویترسپون از تیفانی و چوکر چشمگیر و گوشواره‌های الماس کری راسل از جیکوب، دیگر قطعاتی بودند که روی فرش قرمز نگاه‌ها را به خود جلب کردند.

هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب در یکشنبه شب ۷ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار شد.

بیشتر از مُد و زیبایی