برای جزیره شخصی جفری اپستین چه اتفاقی افتاد؟

او در این جزیره که محل سوءاستفاده‌های جنسی‌اش بود، میزبان شخصیت‌هایی مانند بیل کلینتون و شاهزاده اندرو بود

بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا (راست)، جفری اپستین و گیلین مکسول چپ‌ــ AP/AFP-Independent Persian

جزایر جفری اپستین در کاراییب، جایی که او متهم است مهمانی‌های جنسی و عیاشی با دختران نوجوان زیر سن قانونی برگزار می‌کرد، در فرایند تغییر نام قرار دارد.

اپستین، با همکاری همدستش گیلین مکسول، در این ملک میزبان گروهی از چهره‌های قدرتمند جهان از جمله بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، و شاهزاده اندرو از خاندان سلطنتی بریتانیا بود.

به گزارش نیویورک پست، صاحبان جدید تفریحگاه این سوءاستفاده‌گر جنسی در جزایر ویرجین آمریکا‌ــ که به‌صورت غیررسمی «جزیره پدوفیل» خوانده می‌شد‌ــ در تلاش‌اند آن را به یک استراحتگاه جدید پر‌زرق‌و‌برق تبدیل کنند.

استیون دکاف، میلیاردر آمریکایی، برای جزایر سنت‌جیمز بزرگ و سنت‌جیمز کوچک ۶۰ میلیون دلار پرداخته است و امیدوار است استراحتگاه جدید در سال ۲۰۲۵ آماده افتتاح باشد.

در سال ۲۰۲۱، این جزایر ابتدا به قیمت ۱۲۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد، که قرار بود بیشتر عواید حاصل از فروش برای پرداخت غرامت به قربانیان اپستین استفاده شود. سرانجام، در مه ۲۰۲۳، دکاف آن را بسیار ارزان‌تر و به قیمت ۶۰ میلیون دلار خرید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از خودکشی اپستین در زندان در سال ۲۰۱۸، صدها زن از سراسر جهان لب به سخن گشودند و گفتند اغلب آن‌ها وقتی زیر سن قانونی بودند، پس از وعده قرارداد کار به‌عنوان مدل یا زندگی بهتر، به آن جزایر برده شده بودند و از آن‌ها سوءاستفاده جنسی شده بود.

بخش زیادی از ملک در سنت‌جیمز کوچک تغییر داده خواهد شد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که دکاف محل اقامت سابق اپستین را تخریب نمی‌کند. در عوض، قصد دارند آن را به هتلی مجلل تبدیل کنند.

اپستین سنت‌جیمز کوچک‌ــ را که به مرکز خلافکاری‌اش تبدیل شد‌ــ در سال ۱۹۹۸ به قیمت ۷.۹۵ میلیون دلار خرید. او سنت‌جیمز بزرگ را در سال ۲۰۱۶ به قیمت حدود ۲۰ میلیون دلار خرید، گرچه پیش از مرگش فرصت نکرد ساخت‌و‌ساز خاصی در آن انجام دهد.

جزیره کوچک‌تر دارای پنج ساختمان، از جمله ویلای اصلی لوکس اپستین، کتابخانه، تئاتر، سالن سینما، و حمام و رختکن بود.

بر اساس فهرست املاک و مستغلات، «جزیره اپستین» همچنین دارای «محل فرود هلیکوپتر، اسکله خصوصی، پمپ بنزین، تصفیه‌خانه آب، دو استخر، محوطه اصلی، چهار ویلا برای مهمان، سه ساحل خصوصی، باشگاه ورزشی، آلونک» و سازه‌های دیگر است.

در این جزیره همچنین یک ملک بزرگ معبد‌مانند وجود دارد که دارای یک گنبد طلایی، نمای بیرونی راه‌راه آبی و سفید، و مجسمه خدای یونانی پوسایدون است.

بیشتر از جهان