‏«شورت‌های مجلسی» آمده‌اند تا جای شلوار کوتاه را بگیرند

آن چیست که کوچک است، کمی سکسی است، و قرار است از هم‌اکنون تا تابستان آینده پرطرفدار باشد؟ ‏

بیانسه در شورت نقره‌ای پولک‌دوزی شده پرادا-instagram/beyonce

شورت‌های کوچک سال آینده هم از کشوهای لباس‌های زیر بیرون می‌آیند. سن لورن شورت‌های کوچک را در مجموعه بهار ۲۰۲۴ قرار داد. تام فورد نیز همین‌طور؛ در مخملی به رنگ آب‌نبات با کت‌های بلیزر همسان.

مدل‌های شانل نیز شورت‌های بسیار کوتاه با لباس بافتنی، دمپایی، و کفش‌های تخت باله پوشیدند. در گوچی «جدید» اولین مجموعه‌ای که ساباتو د سارنو، مدیر خلاق جدید این خانه مد ایتالیایی، طراحی کرد، شلوارهای اوت با چرم پایتون راه‌راه بود که با کفش‌های پاشنه‌دار و کت‌های جعبه‌ای هماهنگ شده بود.

این شورت‌های مجلسی که در دو مدل فاق‌بلند و فاق‌کوتاه در بازار موجودند را نباید با شلوارک‌های کوتاه اشتباه گرفت. شورت‌هایی که درباره‌شان صحبت می‌کنیم کمر جداگانه، زیپ، یا دکمه ندارند؛ همان‌طور که نمونه‌ای تولیدی خانه مد پرادا را بر تن بیانسه دیدیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بیانسه شورت مجلسی صدفی‌اش را همراه با بلوز سرهمی رقص (لئوتارد leotard) شفاف و کت خز پوشید. این ظاهر فقط کادویی برای جی زی در جشن تولدش نبود، بلکه هدیه‌ای برای علاقه‌مندان به مد بود که دلشان می‌خواست این شورت‌های خاص را امتحان کنند. در ۱۲ ماه گذشته، آن‌ها با صبر و حوصله اوج گرفتن موج شورت‌های مجلسی را تماشا کرده‌اند؛ مدی که روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود.

به گزارش تایمز، شیک‌پوشان پایبند به مد سال گذشته در همین روزها بود که شروع به پوشیدن این شورت‌ها کردند. در ابتدا، این قطعه لباس فقط در چند مجموعه بهار ۲۰۲۳ طراحان ظاهر شد. سپس، در ابتدای بهار، اِما کورین، یکی از بازیگرانی که در سریال تاج در نقش دایانا ظاهر شد، با شورت بسیار کوتاه ابریشم و پولک‌های طلایی ۴۷۶۲ دلاری روی سکوی نمایش مجموعه زمستانی ۲۰۲۳ میو میو رفت. این شورت‌، که در سه رنگ در وب‌سایت این خانه مد در کنار شلوارهای جین قرار داده شده‌ است، برای پوشیدن با کفش پاشنه‌دار، کت‌های رسمی و راحتی، جوراب‌شلواری،  و هیچ‌چیز دیگری، در صورت تمایل، طراحی شده‌ است. میو میو در نمایش بهار و تابستان ۲۰۲۴ نیز مدل‌هایش را با شورت باکسِر مردانه و شورت‌های کوچک زنانه روی صحنه فرستاد.

در فصل بعد، کتانی‌ها و ژاکت‌های بافتنی به این موج اضافه شد. این ظاهر ممکن است باعث شود به یاد بافتنی‌های مادربزرگتان بیفتید. اما برخی همچنان ترجیح می‌دهند این شورت‌ها را بدون جوراب‌شلواری، با یک تاپ کوتاه و یک جفت کتانی بپوشند.

به‌هرحال، اکنون این مد در کنار موج لباس‌های بدن‌نما، پارچه‌های شفاف، لباس‌های مهره‌ای، و پیراهن‌های حریر بسیار نازک بخش‌ جدیدی از بدن را عریان می‌کند و به نمایش می‌گذارد.

بیشتر از مُد و زیبایی