شاهدخت شارلین در یک ماه شیک و شلوغ کاری پاییزی چه می‌پوشد؟

شارلین چشمگیرترین ظاهرش را در روز ملی موناکو به نمایش گذاشت

شاهدخت شارلین در روز ملی موناکو به همراه فرزندان هشت‌ساله‌اش، گابریلا و ژاک- facebook/@palaismonaco

شارلین، شاهدخت موناکو، یک ماه شلوغ کاری داشت که پر بود از سبک‌های لباس پاییزی رسمی، نیمه‌رسمی، و راحت.

شاهدخت شارلین، که نگاه عاشقانه او و همسرش در مراسم گشایش رسمی آبجوسازی کافه د پاریس مونت‌کارلو از چشم‌ها پنهان نماند، این روزها یکی از فعال‌ترین اعضای خانواده سلطنتی موناکو است. او در ماه نوامبر، در بازدیدها و رویدادهای رسمی، یک کمد لباس متنوع پاییزی را به نمایش گذاشت.

روز جمعه، ۳ نوامبر، در مراسم رسمی خواهرخواندگی بین دو شهر موناکو و دولچاکوا (شهری در ایتالیا)، او همراه با شاهزاده آلبرت دوم در یک کت بدون دکمه یقه‌انگلیسی و شلوار شتری‌رنگ دم‌پا گشاد کشمیر از مارک کلویی ظاهر شد.

روز شنبه، ۱۱ نوامبر، شاهزاده آلبرت و شارلین در مراسم پایانی جشنواره ستارگان در مونت‌کارلو شرکت کردند. شارلین در این ضیافت یک پیراهن مشکی بلند مکس مارا با کمربند زینتی طلایی جیمی چو پوشیده بود و کیفی با همین ترکیب رنگ از همین مارک به دست داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز چهارشنبه ۱۵ نوامبر، در رویدادی محلی، شاهزاده آلبرت و شارلین در مراسم رونمایی از دو عراده توپ که قدمت آن‌ها به سال ۱۸۸۱ بازمی‌گردد، حاضر شدند.

برای این شب خنک پاییزی، شارلین یک پیراهن مشکی آستین‌بلند پرادا را با کفش و دستکش مشکی مناسب دیده و برای گرم نگه‌‌داشتن خود، این ظاهر را با یک پالتوی کرم روشن تکمیل کرده بود.

رنگ سرمه‌ای، که این روزها در میان اعضای مسن‌تر خانواده‌های سلطنتی و مقام‌های سیاسی پرطرفدار است، انتخاب خوبی برای شرکت در مراسم صلیب سرخ بود. شارلین یک پالتوی شش‌دکمه سرمه‌ای کشمیر بدون آستین با یقه چرم از لوروپیانا را روی یک بلوز بافتنی ظریف مشکی پوشیده بود.

در ادامه‌ این ماه پاییزس، او ظاهر تیره‌رنگش را با یک سبک رنگ روشن جایگزین کرد تا مناسب فضای پرشور ورزشی اهدای مدال‌های تربیت‌بدنی و ورزش باشد. همان پالتوی کرم روشن مشابه چند روز قبل را به تن داشت که با بلوز ظریف قرمز و شلوار مشکی هماهنگ شده بود.

شارلین چشمگیرترین ظاهرش را در روز ملی موناکو به نمایش گذاشت.

روز یکشنبه ۱۹ نوامبر، شاهدخت ۴۵ ساله همراه با همسرش آلبرت ۶۵ ساله و دو فرزندشان، گابریلا و ژاک هشت ساله، برای شرکت در مراسم عشای ربانی به کلیسای جامع موناکو رفتند. در این مراسم، شارلین ظاهری سرتاپا قرمز، به رنگ پرچم موناکو، را برگزید. کلاهی قرمز و زیبا، با پالتویی زمستانی و چکمه‌های جیر تا زانو و همرنگ به تن داشت.

او این انتخاب را به گوشواره‌هایش نیز تعمیم داده بود و یک جفت جواهرات گل‌دار الماس و یاقوت قرمز به گوش‌هایش آویخته بود.

روز ۲۲ نوامبر، او ظاهر کلاسیک مشکی و خاکستری را برای جشن خودمانی‌تر مراسم رسمی گشایش آبجوسازی کافه د پاریس مونت‌کارلو انتخاب کرد و کت مشکی پشم شتری بربری را با کیف و کفش مشکی لویی ویتون هماهنگ کرد.

شاهدخت موناکو در ماه‌های گذشته مدل موی پسرانه‌اش را حفظ کرده است و سبک آرایش سبک و ساده‌اش را با حداقل جواهرات می‌آراید.

بیشتر از مُد و زیبایی