«خیانت» و حضور دیوید بکهام و جنیفر لوپز در تبلیغ سکسی خشم ویکتوریا را برانگیخت

ویکتوریا برای نخستین بار در مستند نتفلیکس آشکارا درباره خیانت‌های دیوید حرف زد و اشاره کرد که آن دوره از زندگی‌اش به‌شدت «غمگین» بود

دیوید و ویکتوریا بکهام روی فرش قرمز نخستین نمایش مستند بکهام، لندن اکتبر ۲۰۲۳-HENRY NICHOLLS / AFP 

ویکتوریا بکهام در مجموعه‌ای مستند اعتراف کرد به دلیل بازی دیوید کنار جنیفر لوپز در یک آگهی تبلیغاتی سکسی، سر او فریاد زد.

ویکتوریا در مستند جدیدی که نتفلیکس از او و دیوید ساخته است، اعتراف کرد زمانی که برای سزارین پسرشان کروز برنامه‌ریزی می‌کردند، دیوید گفت که احتمالا [آن تاریخ] با برنامه‌اش: تبلیغ پپسی که قرار بود در آن با جنیفر لوپز و بیانسه بازی کند، تداخل زمانی دارد.

ویکتوریا در جواب این ستاره فوتبال بازنشسته گفت: «منظورت چیست که فیلمبرداری داریم؟ به او گفتم جدی می‌گویی؟ دارم [از عصبانیت] منفجر می‌شوم. من در استراحت مطلق‌ام! داری شوخی می‌کنی؟ با جنیفر لوپز که خوشگل است و قرار نیست بچه‌دار شود، قرار فیلمبرداری گذاشتی؟»

خوشبختانه دیوید قرار فیلمبرداری را تغییر داد و زمانی که ویکتوریا فوریه ۲۰۰۵ کروز را به دنیا آورد، کنارش بود، اما ویکتوریا هنوز از دیدن عکس‌های آن فیلمبرداری «عصبانی» می‌شود.

و ادامه داد: «به این ترتیب سزارین انجام شد و فقط همین را بگویم که یادم می‌آید روی تخت افتاده بودم و فکر می‌کردم چقدر زشت شده‌ام و یادم است یک نفر صفحه اول روزنامه‌ای را نشانم داد؛ تصویری جذاب از دیوید که بین جنیفر لوپز و بیانسه ایستاده بود با این عنوان: پوش [لقب ویکتوریا بکهام] چه می‌گوید؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با خنده به دوربین گفت: «بگذارید به شما بگویم پوش چه می‌گوید. پوش عصبانی شد!»

دیوید در این آگهی تبلیغاتی، به طور تصادفی در رستورانی حضور دارد که در آن دو ستاره پاپ، بیانسه و لوپز، به ماموریتی می‌روند تا آدم‌بدها را شکست بدهند. دیوید شاهد است که آن دو بعد از ضرب‌وشتم آن آدم‌ها، با نوشیدن پپسی پیروزی را جشن می‌گیرند و در حالی‌ که آهنگی سکسی پخش می‌شود، روی صندلی کنار آن‌ها می‌نشیند.

لوپز می‌گوید: «تو...» که دیوید با پوزخندی حرفش را قطع می‌کند و می‌گوید: «بله، من» اما خواننده «دوباره برقص» توی ذوقش می‌زند و ادامه می‌دهد: «روی کیفم نشستی.» کیفش را برمی‌دارد و پوزخندزنان با بیانسه از صحنه خارج می‌شوند.»

این زوج در این مجموعه مستند درباره فرازونشیب‌های حرفه‌ای و رابطه‌شان که در اوایل دهه ۲۰۰۰ درگیر چندین رسوایی خیانت شد، صحبت کردند. ویکتوریا برای نخستین بار در این مجموعه مستند آشکارا درباره خیانت‌های دیوید حرف زد و اشاره کرد که آن دوره از زندگی‌اش به‌شدت «غمگین» بود.

خیانت‌های گزارش‌شده حدود سال ۲۰۰۳ رخ دادند که دیوید برای بازی در رئال مادرید به اسپانیا رفته بود. آن زمان ویکتوریا همراه دو پسرش بروکلین، که اکنون ۲۴ساله است و رومئو، که اکنون ۲۱ سال دارد در انگلستان ماند. اندکی پس از این جابه‌جایی، ربه‌کا لوس و سارا ماربک با ارائه مطالبی در مطبوعات ادعا کردند که هردو با دیوید رابطه داشتند.

ویکتوریا اعتراف کرد: «این بدترین مصیبت تمام عمرم بود.» این طراح ادامه داد که در آن زمان رنجشش را پنهان کرد و به خاطر کار دیوید از این آسیب حرفی نزد. «حتی الان هم نمی‌توانم از آن حرف بزنم و بگویم چقدر سخت بود و چه تاثیر مخربی روی من گذاشت.»

این زوج توانمند بعد از نقل مکان ویکتوریا به اسپانیا توانستند همه‌چیز را درست کنند و از این رسوایی «بگذرند». دیوید که امروز این موضوع را مطرح کرد، نمی‌داند چطور این کار را انجام دادند و توضیح داد: «تماشای رنج او بسیار سخت بود، اما ما مبارزیم و آن زمان باید برای داشتن یکدیگر مبارزه کردیم. باید برای خانواده‌مان می‌جنگیدیم و آنچه داشتیم ارزش جنگیدن داشت.»

این زوج از زمانی که به هم متعهد مانده‌اند، دوباره به صورت خصوصی با هم تجدید پیمان کردند. آن‌ها در سال ۲۰۰۵ صاحب کروز و در ۲۰۱۱ صاحب دختری به نام هارپر شدند که اکنون ۱۲ ساله است.

© The Independent

بیشتر از زندگی