علاقه بازیگران هالیوود به حلقه‌های گوش

کاربرد راحت بدون نیاز به سوراخ کردن گوش یکی از دلایل پرطرفدار شدن این زیور است، اما تنها ‏دلیل آن نیست

گوش‌بند یا حلقه گوش زیوری همه‌کاره و شیک است که به‌سرعت لمس کردن گوش، می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد-instagram/anakhouri

حلقه‌هایی که به غضروف گوش‌ بند می‌شوند و نیازی به گیره یا سنجاق ندارند زیورآلات جدیدی در دنیای جواهرات نیستند، اما امسال، به لطف ستاره‌هایی که گوششان را با این سبک آراستند، مورد توجه قرار گرفت.

شارلیز ترون، ستاره هالیوود، روز ۶ سپتامبر در مراسم گشایش یک فروشگاه جدید جواهرات در منهتن در نیویورک، غرق در مروارید ظاهر شد. او چند سالی است که توجه بیشتری به جواهرات گوش دارد و در اغلب رویدادهای رسمی و غیررسمی و فرش قرمزها، کمتر پیش‌ آمده است که به یک گوشواره ساده بسنده کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

استفاده از این سبک به ترون ختم نمی‌شود. ستاره‌های دیگری مانند جنیفر لارنس ، نیکول کیدمن، جولیا گارنر، و هیلی بیبر را نیز با همین سبک دیده‌ایم.

«گوش‌بند» یا حلقه گوش زیوری همه‌کاره و شیک است که به‌سرعت لمس کردن گوش، می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد. چه سبکی ساده و ظریف را دوست داشته باشید و چه قطعه‌ای چشمگیر و پر زرق‌وبرق، بی‌شک چیزی مطابق خواست خود خواهید یافت.

بعضی از این مدل حلقه‌ها لولا دارند و برخی هلالی شکل‌اند و با دو انتهای نزدیک به هم طراحی شده‌اند. با توجه به ساختار گوش‌ و راحتی و سلیقه‌تان می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

این حلقه‌ها نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند و طوری طراحی‌ شده‌اند که بر روی غضروف گوش قرار می‌گیرند و با انحنای طبیعی گوش در جای خود ثابت می‌مانند. اما اگر گوش شما قبلا سوراخ شده است، زیبایی این حلقه‌ها را می‌توانید با مجموعه‌ای از حلقه‌ها و گوشواره‌های آویز چندبرابر کنید. این روزها استفاده چند زیور با هم را زیاد می‌بینیم، مانند انداختن هم‌زمان چند گردنبند روی‌ هم.

آیا حلقه‌گوش راحت است؟

گوشواره‌های هلالی مانند هر زیور دیگری باید متناسب با قدرت تحمل پوست و غضروف گوش شما باشد. برای شروع، توصیه می‌کنیم از مدل‌های سبک و کوچک استفاده کنید تا به‌تدریج مدل و اندازه مناسب گوش خودتان را بیابید.

آیا برای شما مضر است؟

توصیه‌های ایمنی که برای بقیه انواع گوشواره می‌شود در این مورد نیز صادق است. در زمان خرید، حساسیت پوستی و آلرژی را در نظر بگیرید. همین‌طور، بهتر است که موقع خوابیدن، جواهرات و زیورآلات را دربیاورید.

بیشتر از مُد و زیبایی