نمایش «اجساد موجودات فضایی» در کنگره مکزیک

یک روزنامه‌نگار محقق سوگند خورد که یافته‌هایش نشان می‌دهد نمونه‌های مومیایی‌شده بخشی از «تکامل زمینی ما» نیستند

نمایندگان پارلمان مکزیک روز چهارشنبه شاهد رونمایی از بقایای دو «جسد» بودند که ادعا شد منشاء «غیرانسانی» دارند و متعلق به «بیگانگان» یا موجودات فضایی‌اند.

شبکه خبری اسکای‌ نیوز روز چهارشنبه، ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور)، به‌نقل از رسانه‌های مکزیک نوشت نمونه‌های مومیایی‌شده در جعبه‌های شیشه‌ای در نشست کنگره به‌ نمایش گذاشته شد.

این رخداد مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و هیجان علاقه‌مندان به موضوع‌ بشقاب‌پرنده‌ها و «موجودات فرازمینی» را برانگیخت.

به‌ گزارش رسانه‌های مکزیک، برنامه روز چهارشنبه در کنگره را روزنامه‌نگاری محقق به‌ نام جیمی مائوسان ترتیب داده داده بود که درباره «اشیاء پرنده ناشناس» تحقیق می‌کند.

او سوگند خورد که یافته‌هایش نشان می‌دهد که نمونه‌های مومیایی‌شده بخشی از «تکامل زمینی ما» نیستند و تقریبا یک‌سوم دی‌ان‌ای این «اجساد» ناشناخته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این روزنامه‌نگار به قانون‌گذاران مکزیکی گفت نمونه‌های به‌ نمایش گذاشته شده در معادن شهر کوسکو در کشور پرو یافت شده است و قدمت آن‌ها تا هزار سال تخمین زده می‌شود.

به‌ گفته این روزنامه‌نگار، «اجساد» یافت‌شده از تصادف بشقاب‌پرنده‌ها یا لاشه «اشیاء پرنده ناشناس» به‌ دست نیامده است. 

جیمی مائوسان به سیاست‌مداران مکزیکی گفت نمونه‌های به‌ دست آمده در «دانشگاه ملی خودمختار مکزیک» بررسی شده است و از تاریخ‌گذاری رادیوکربن برای تعیین قدمت بقایای «اجساد» استفاده شده است.

به گفته این روزنامه‌نگار، یافته‌های پرتو ایکس نیز نشان می‌دهد یکی از «اجساد» تخمدان داشته است.

در ماه اوت نیز سه مقام نظامی پیشین آمریکا در جلسه یکی از کمیته‌های نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شدند و سوگند خوردند که دولت آن کشور داده‌هایی از اشیاء پرنده ناشناس (Unidentified flying objects) دارد که منتشر نمی‌کند.

یکی از شهادت‌دهندگان مدعی شد که دولت آمریکا بقایای یک «موجود بیولوژیکی غیرانسان» در اختیار دارد که «خلبان یک بشقاب‌پرنده» بوده است.

بیشتر از جهان