اختلافات آشتی‌ناپذیر: از کبودی پای چشم سام اصغری تا بخیه سر بریتنی اسپیرز

اصغری به دوستانش گفته است که شاهزاده خانم پاپ در طول هفت سال زندگی مشترکشان بارها به او حمله کرده است

اصغری بریتنی را به پرتاب اشیا کوچک متهم می‌کند که باعث وحشت او می‌شد-Instagram/samasghari

گفته می‌شود دعواهای بریتنی اسپیرز و سام اصغری در چند مورد به قدری شدید بوده، که منجر به کبودی دور چشم اصغری در یک دعوا، و شکستن سر بریتنی در اثر ضربه به میز در دعوای دیگری شده است.

خواننده ۴۱ ساله پاپ و مدل/بازیگر ۲۹ ساله ایرانی الاصل، اوایل ماه جاری راه خود را تنها پس از ۱۳ ماه ازدواج از یکدیگر جدا کردند و اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که در یکی از دعواها بین این زوج، ستاره پاپ به بخیه احتیاج پیدا کرده است.

به گزارش دیلی میل، هاروی لوین، بنیانگذار نشریه «تی‌ام‌زد» در مستند «بریتنی اسپیرز: طلاق و ناامیدی» که روز پنجشنبه، ۲۴ اوت از شبکه فاکس پخش شد، ادعا کرد که بریتنی و سام در اتاق هتلی در لندن بودند که اوضاع این‌قدر بد شد که بریتنی به زمین خورد و سرش در اثر برخورد به لبه میز ترک خورد، در حدی که به بخیه نیاز داشت.

چارلز لاتیبویر، تهیه کننده اجرایی نیز در این مستند گفت که «نوسان‌» بریتنی [نوسان‌های احساسی و روانی] برای اصغری بسیار زیاد بود و او به این ازدواج پایان داد.

برخی منابع پیشتر ادعا کرده بودند که اسپیرز چندین بار با اصغری برخورد فیزیکی داشته و یک بار هنگام خواب، پای چشم او را کبود کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق گزارش «تی‌ام‌زد»، اصغری به دوستانش گفته است که شاهزاده خانم پاپ در طول هفت سال زندگی مشترکشان بارها به او حمله کرده است.

منابع به این نشریه گفتند که دعواهای متعددی وجود داشت که در آن نیروهای امنیتی مجبور به مداخله بین این دو شدند.

اوایل امسال تصاویری از اصغری منتشر شد که او را با کبودی روی بازوها و دور چشم نشان می‌داد، و به گفته منابع دیلی میل، تاریخ‌ آنها با حمله ادعایی مطابقت دارد.  
 
ظاهرا در یکی از این دعواها، اصغری پس از اینکه همسرش شروع به مشت زدن به او که در تخت‌خوابشان خوابیده بود کرد، مات و مبهوت ماند.

همچنین برخی منابع گفته‌اند که اصغری نگران علاقه بریتنی به چاقوهایی بود که در گوشه و کنار خانه ۱۲ میلیون دلاری خود نگه می‌داشت. یکی از این منابع به تی‌ام‌زد گفت که بریتنی در هراس دائمی بود که کسی بخواهد او را بگیرد، و او به چاقوها برای محافظت از خود نیاز داشت.

علاوه بر اینها اصغری بریتنی را به پرتاب اشیا کوچک متهم می‌کند که باعث وحشت او می‌شد.

اولین بار چهارشنبه، ۱۶ اوت، خبر جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز منتشر شد.

برخی منابع فاش کردند که چگونه اصغری فکر می‌کرد می‌تواند او را نجات دهد، اما تنها ۱۳ ماه پس از ازدواج متوجه شد که ممکن است هیچ شانسی برای «نجات بریتنی» وجود نداشته باشد.

اصغری هنگام درخواست طلاق به «اختلافات آشتی‌ناپذیر» اشاره کرد، زیرا منابع ادعا می‌کنند که او احساس می‌کرد نمی‌تواند اسپیرز را تنها بگذارد.

او هفته گذشته در بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پس از ۶ سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائلیم حفظ خواهیم کرد و همیشه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. گاهی اتفاق‌های بدی هم می‌افتد.»

بریتنی اسپیرز نیز در بیانیه اینستاگرامی خود نوشت: «شش سال زمان زیادی است که با کسی باشی و من کمی شوکه‌ام.»

او در ادامه نوشت: «اما صادقانه، دیگر نمی‌توانم درد را تحمل کنم.»

گفته می‌شود که بریتنی اسپیرز و سام اصغری تمام ارتباطات خود را با یکدیگر قطع و از اینجا به بعد، مدیریت همه چیز را به تیم‌های حقوقی خود واگذار کرده‌اند.

بیشتر از زندگی