گم شدن بخشی از جمجمه پسر ۱۴ ساله در بیمارستان؛ مسئولان هنوز نمی‌دانند چه شده است

هنگامی که خانواده این نوجوان روز سه‌شنبه برای پیوند بخش برداشته شده جمجمه به بیمارستان مراجعه می‌کنند، به آنها گفته می‌شود که «جمجمه نیست»

در صورت‌جلسه‌ای که پلیس تنظیم کرده به گم شدن جمجمه در بیمارستان اشاره شده است و همه عوامل نیز آن را امضا کرده‌اند-انتخاب

گزارش رسانه‌های داخلی ایران حاکی از آن است که بخشی از جمجمه پسر ۱۴ ساله‌ای که ۹ خرداد دچار ضربه مغزی شده بود، در بیمارستان ابوالفضل میناب گم شده و هنوز مسئولان نمی‌دانند این بخش از جمجمه که قرار بود دوباره به سر این جوان پیوند زده شود، چه شده است.

این گزارش‌ها حاکی از آن است که حمزه، دو ماه پیش بر اثر تصادف دچار ضربه مغزی می‌شود و به دلیل ورم ایجاد شده، بخشی از جمجمه او برداشته می‌شود، تا پس از بهبودی نسبی، دوباره پیوند زده شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما هنگامی که خانواده این نوجوان روز سه‌شنبه برای پیوند بخش برداشته شده جمجمه به بیمارستان مراجعه می‌کنند، به آنها گفته می‌شود که «جمجمه نیست».

براساس گزارش فارس، به دنبال این وضعیت در بیمارستان درگیری ایجاد می‌شود. در صورت‌جلسه‌ای که پلیس تنظیم کرده و فارس منتشر کرده است، به گم شدن جمجمه در بیمارستان اشاره شده است و همه عوامل نیز آن را امضا کرده‌اند.

به گزارش فارس، میثم صالحی، رئیس بیمارستان ابوالفضل میناب در این زمینه گفته است که «بررسی درباره ابهام‌ها ادامه دارد و اگر کوتاهی انجام شده باشد طبق قانون با آن برخورد خواهد شد».

با این حال همچنان روشن نیست که چگونه بخشی از جمجمه یک بیمار در بیمارستان ابوالفضل میناب گم شده است.

بیشتر از زندگی