کیت میدلتون «قدرت واقعی پشت تاج و تخت» است

آینده کیت میدلتون در نقش ملکه بریتانیا روشن به نظر می‌رسد

در سال گذشته، ویلیام و بسیاری از اعضای ارشد خانواده سلطنتی از کیت الهام گرفتند-AFP

شاهزاده خانم ۴۱ ساله ولز از زمانی که در سال ۲۰۱۱ با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد، دارد برای نقش خود در خانواده سلطنتی بریتانیا آماده می‌شود.

یک کارشناس به‌تازگی فاش کرد که کیت میدلتون «قدرت واقعی پشت تاج‌ و تخت» است و به‌اندازه کافی سرسخت هست که در ایفای وظایف سلطنتی در کنار ویلیام بایستد.

نیک بولن، یکی از بنیان‌گذاران True Royalty TV، به فاکس نیوز گفت که این مادر سه فرزند ساخته شده از «فولاد» است و «شخصیتی بسیار قدرتمند» دارد.

نیک بولن گفت: «[او] از عروس جوان به بازیگری مهم در خانواده سلطنتی تبدیل شده است. اکنون اگر به همه عکس‌ها نگاه کنید می‌بینید که او همیشه جلو و در مرکز است. او در مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز سوم بسیار زیبا به نظر می‌رسید[...] او اکنون شاهزاده خانمی تمام و کمال است و فکر می‌کنم در مراسم تاج‌گذاری، همه توافق داشتند که او کاملا به چشم ملکه بعدی دیده می‌شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او همچنین اظهار داشت که پس از مرگ ملکه الیزابت در سال گذشته، ویلیام ۴۱ ساله و بسیاری از اعضای ارشد خانواده سلطنتی از کیت الهام گرفتند. او برای محافظت از شهرت خانواده سلطنتی تصمیم‌های مهمی گرفته است.

به گفته یکی از کارشناسان سلطنتی، کیت میدلتون ۴۱ ساله سعی کرد میان شوهر و برادرشوهرش میانجیگری کند و واسطه آشتی و صلح در خانواده سلطنتی بریتانیا شود، اما تلاش‌هایش نتیجه نداد. از دید کارشناسان، شاهدخت ولز نشان داد آینده سلطنت تضمین شده است.

بولن گفت: «فکر می‌کنم بسیاری از اعضای خانواده، از جمله ویلیام، به‌وضوح چشم به او دارند. به نظر من، او در تصمیم‌گیری‌های زیادی در مورد چگونگی پیشرفت کارها و نحوه نمایش خانواده نقش دارد. او فقط به بهتر شدن و بهتر شدن ادامه می‌دهد.»

ولنتاین لو، متخصص سلطنتی، نیز نظر بولن در مورد ویژگی‌های برجسته کیت را تکرار کرد. لو ماه گذشته به «پیج سیکس» گفت که میدلتون سرسخت‌تر از آن است که ظاهرش در انظار عمومی نشان می‌دهد.

نویسنده «Courtiers» گفت: «جالب است که در پشت‌صحنه، او بسیار پولادین‌ و سرسخت‌تر از آن چیزی است که به چشم می‌آید.»

بیشتر از زندگی