کفش‌های فوق‌العاده کمیاب «اپل» در حراج ساتبیز

این کفش ورزشی سفید با نشان تجاری رنگین‌کمان اپل، در اواسط دهه ۱۹۹۰ تولید شده است

این کفش‌های ورزشی سایز ۴۲ در جعبه خود و کاملا نو، با یک‌جفت بند قرمز عرضه شدند- Sothebys

وقتی حرف «اپل» به میان می‌آید، احتمالا اولین چیزی که به ذهن‌ها خطور می‌کند، مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید و انقلابی باشد، تا یک جفت کفش ورزشی.

اما یک جفت کفش ورزشی «فوق‌العاده کمیاب» اپل در حال حاضر در حراجی ساتبیز با قیمت پایه ۵۰هزار دلار برای فروش گذاشته شده که از هر محصول فعلی اپل گران‌تر است.

 

این کفش ورزشی سفید با نشان تجاری رنگین‌کمان اپل روی زبانه و کناره آن، ازجمله کفش‌هایی‌ است که اواسط دهه ۱۹۹۰ به‌عنوان هدیه در کنفرانس ملی فروش برای کارمندان این شرکت تولید شدند.

وب‌سایت ساتبیز در توضیحات این محصول نوشت که این جفت کفش کتانی خاص که هرگز در دسترس عموم قرار نگرفته‌، یکی از گمنام‌ترین کفش‌های موجود است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش سی‌ان‌ان، اگرچه تولید کفش ورزشی برای اپل غیرمعمول است، اما در سال ۱۹۸۶ این نشان تجاری فناوری مجموعه‌ای از لباس‌ها و لوازم جانبی را با نام «مجموعه اپل» شامل لیوان، چتر، کیف، جاکلیدی و حتی یک تخته موج‌سواری بادبانی تولید کرد که همگی با لوگوی رنگین‌کمان اپل مزین شده بودند.

این محصولات را که به‌عنوان «محصولات برچسب سفید» شناخته می‌شوند، اغلب شرکت‌های سومی مانند هوندا، لامی یا براون تولید می‌کردند و اپل با استفاده از نشان تجاری و لوگوی خود آن‌ها را می‌فروخت.

 

بنابر اعلام ساتبیز، کفش‌های ورزشی مذکور در سایز ۴۲ در جعبه خود و کاملا نو، با یک‌جفت بند قرمز عرضه می‌شوند، اما روی لژ کفش و قسمت جلوی آن نشانه‌هایی از کهنگی به چشم می‌خورد.

کفش‌های ورزشی ذکرشده تنها محصول قدیمی اپل نیست که در ماه‌های اخیر با مبالغ چشمگیر فروخته شده است.

ماه گذشته نسخه اول آیفون ۲۰۰۷ به مبلغ بیش از ۱۹۰ هزار دلار، بسیار بالاتر از تخمین حراج‌گذار، فروخته شد و یک جفت صندل قدیمی «بیرکن‌استاک» متعلق به استیو جابز، بنیان‌گذار فقید اپل، در حراجی نوامبر ۲۰۲۲ به قیمت ۲۰۰ هزار دلار به فروش رسید.

بیشتر از مُد و زیبایی