مردی که کابوس دزد می‌دید، در خواب به پای خود شلیک کرد

این مرد اهل ایلینوی آمریکا هفت تیر مگنوم ۳۵۷ خود را برداشته و به کسی که خیال کرده بی‌اجازه وارد خانه‌اش شده، تیراندازی کرده است

این تیراندازی حدود ساعت ۹:۵۰ شب به وقت محلی و در تاریخ ۱۰ آوریل رخ داد - Canva

به گفته پلیس ایالات متحده آمریکا، مردی اهل ایلینوی که در پی دیدن کابوس دزد، در حال خواب به پای خود شلیک کرده بود، به جرائم مرتبط به سلاح گرم متهم شد.

به گزارش اسکای‌نیوز، این مرد ۶۲ ساله‌ که در خواب دیده بود غریبه‌ای وارد خانه‌اش می‌شود، به پای خود شلیک کرد. گلوله پس از شکافتن پای این مرد، در نهایت در تخت‌ او فرو رفت و متوقف شد. در این حادثه فرد دیگری مجروح نشد اما پلیس این مرد را به ارتکاب جرائم بالقوه مربوط به سلاح گرم متهم و دستگیر کرده است.

این مرد که اهل روستای لیک برینگتون واقع در شمال‌غربی شیکاگو است، به پلیس گفت: «خواب دیدم کسی دارد وارد خانه‌ام می‌شود.»

به گزارش اسکای‌نیوز، دفتر کلانتر لیک‌کانتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مرد هفت تیر مگنوم ۳۵۷ خود را برداشته و به کسی که خیال کرده بی‌اجازه وارد خانه‌اش شده، تیراندازی کرده است. او هنگام تیراندازی به خودش شلیک کرده و واضح است که از خواب پریده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مرد به در اختیار داشتن سلاح گرم که کارت مالکیت آن (اف‌او‌آی‌دی) آن باطل شده و نیز استفاده غیرمحتاطانه از سلاح گرم متهم شده است. در ایالت ایلینوی آمریکا، برای مالکیت تفنگ و مهمات داشتن کارت اف‌او‌آی‌دی الزامی است.

از محتوای این بیانیه رسمی مشخص نیست چرا کارت شناسایی این سلاح گرم پیش‌تر باطل شده است.

این تیراندازی حدود ساعت ۹:۵۰ شب به وقت محلی و در تاریخ ۱۰ آوریل رخ داد. در آن زمان، اولین کسانی که سر رسیدند، مجبور شدند به پای این مرد شریان‌بند وصل کنند زیرا خون زیادی از دست می‌داد. سپس او را فورا به بیمارستان رساندند.

این مرد به قید وثیقه آزاد شده و قرار است ۲۹ ژوئن در دادگاه حاضر شود.

بیشتر از جهان