دی‌کاپریو: از دست بازیگرانی که از هالیوود شکایت می‌کنند به ستوه آمده‌ام

این بازیگر می‌گوید ما خوش شانس هستیم که توانستیم در صنعت سینما حضور داشته باشیم

دی‌کاپریو می‌گوید فیلم «بازگشته» تجربه‌ای «طاقت‌فرسا» بود- Theo Wargo/Getty/AFP

لئوناردو دی‌کاپریو می‌گوید از دست بازیگرانی که از سختی‌های حرفه خود شکایت می‌کنند «به ستوه» آمده است.

این بازیگر در مصاحبه اخیر خویش با ددلاین درباره فیلم «بازگشته» صحبت می‌کرد، که اسکار بهترین بازیگر مرد را در سال ۲۰۱۶ برایش به ارمغان آورد.

از او درباره سختی روند فیلمبرداری پرسیده شد که پیش از آن دی‌کاپریو گفته بود یکی از سخت‌ترین نقش‌هایی بوده که در طول فعالیت حرفه‌ای خود ایفا کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وقتی مصاحبه کننده به این نکته اشاره کرد که الهاندرو گونزالز ایناریتو، از زمان کارگردانی فیلم «بازگشته»، تا کنون هیچ فیلم دیگری کارگردانی نکرده است، دی‌کاپریو پاسخ داد:‌ «نه، از آن زمان فیلمی کارگردانی نکرده است. البته درباره یک سری ایده‌ها با هم حرف زده‌ایم ولی من اینجا نیامده‌ام تا درباره نحوه آماده شدن برای فیلم‌ها سخنرانی کنم یا از سختی‌های دنیای بازیگری برای‌تان رجز بخوانم.»

او افزود: «وقتی می‌بینم سایرین درباره سختی‌های صنعت فیلم‌سازی حرف می‌زنند، به ستوه می‌آیم. حالم به هم می‌خورد، چرا که ما خیلی خوش‌شانس هستیم که فرصت انجام این کار را پیدا کرده‌ایم.»

دی‌کاپریو در ادامه گفت پروژه «بازگشته» تجربه‌ای «طاقت‌فرسا» بود.

دی‌کاپریو برای بازی در نقش ریک دالتون در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو، نیز نامزد دریافت جوایز شده است.

ایفای این نقش موجب نامزدی او برای دریافت جایزه گلدن گلوب، به عنوان بهترین بازیگر نقش‌ اول مرد در دسته فیلم‌های طنز یا موسیقیایی شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی