چشم امید بایدن برای انتخاب دوباره به کمک‌ میلیاردرها است

رویدادی به میزبانی پریتزکر میلیاردر می‌تواند در واپسین روزهای این سه‌ماهه مالی، کارزار انتخاباتی بایدن را در موقعیت خوبی قرار دهد

حمایت پریتزکر میلیاردر می‌تواند کارزار انتخاباتی بایدن را در موقعیت بسیار خوبی قرار دهد‌ـ NICHOLAS KAMM/AFP

با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، جو بایدن اکنون بیشتر روی کارزار حضور دوباره در انتخابات متمرکز شده است.

پولتیکو به نقل از دو منبع آگاه نوشت تیم ریاست‌جمهوری مشغول مذاکره با جی‌بی پریتزکر، فرماندار ایلینوی، است تا در ماه جاری رویدادی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برگزار کند.

چنین رویدادی به میزبانی پریتزکر میلیاردر می‌تواند در واپسین روزهای این سه‌ماهه مالی، کارزار انتخاباتی بایدن را در موقعیت بسیار خوبی قرار دهد. او همچنین وعده داده است همراه سایر اعضای کمیته میزبان به پرداخت هزینه مجمع ملی دموکراتیک در شیکاگو در سال ۲۰۲۴ کمک کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش پولتیکو، جزئیات این رویداد هنوز نهایی نشده است و احتمال دارد تغییر کند. اما یکی از تاریخ‌های مدنظر ۲۸ ژوئن است.

متحدان بایدن ابراز اطمینان کرده‌اند که رئیس‌جمهوری می‌تواند مبالغ هنگفتی برای کارزار انتخاباتی‌اش جمع‌آوری کند، به‌خصوص با توجه به اینکه احتمال بازگشت دونالد ترامپ جبهه دموکرات‌ها را به تکاپو انداخته است. اما تیم انتخاباتی بایدن افشا نکرده در ۲۴ ساعت نخست کارزار شرکت مجددش در انتخابات چه مبلغ کمک مالی جمع‌آوری شده است. این در حالی است که چهار سال پیش، تیم انتخاباتی‌اش اعلام کرد در این بازه زمانی ۶.۳ میلیون دلار جمع‌آوری شده بود.

مشاوران بایدن گفته‌اند در این دوره بنا ندارند کمک‌های مالی پراکنده را اعلام کنند. کارزار انتخاباتی بایدن همچنین افشا نکرده است هدایت تیم جمع‌آوری کمک‌های مالی را در این دوره چه کسی بر عهده دارد.

بیشتر از جهان