توضیح کیم کارداشیان درباره انتقادها به سردی روابطشان با کیتلین جنر

کیتلین جنر: «جای خانواده‌ام بدجوری خالی بود.»

پس از اینکه کیتلین جنر، با رأی داوران از دور برنامه «من معروفم...مرا از اینجا ببر» خارج شد، استقبال نکردن خانواده کیم کارداشیان وست با او انتقادهایی را برانگیخت. اما کارداشیان از خانواده‌اش دفاع می‌کند.

در لحظه‌ای که معمولاً خانواده و دوستان شخص به سوی او می‌دوند و عزیزشان را در آغوش می‌کشند، جنر تنها مقابل دوربین‌ها ایستاده بود و عکس می‌انداخت و این موضوع دل بینندگان را به درد آورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما برندون، پسر جنر، و کارداشیان وست، دخترخوانده‌اش، می‌گویند هیچ‌کدام از عوامل این مجموعه تلویزیونی آی تی وی برای هیچ‌گونه کمکی با آن‌ها تماس نگرفتند.

کارداشیان وست در توییترش نوشت: «هیچ‌کس از طرف برنامه من معروفم با ما تماس هم نگرفت. نه از ما خواستند حرفی بزنیم و نه گفتند باید بیایید. هیچ چیز از هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌های کارداشیان یا جنر نخواستند.»

برندون در اینستاگرامش نوشت: «شاید تهیه‌کنندگان این برنامه این "نقشه" را از قبل کشیده بودند تا مردم بیشتر با کیتلین هم‌دردی کنند.»

او افزود: «صادقانه بگویم، هیچ‌کس با ما تماس نگرفت و هماهنگی نکرد.»

جنر در مصاحبه‌ای که موقع خروج از این برنامه با او کردند، گفت به نظرش تجربه شرکت در این برنامه بسیار سخت‌تر از بار قبل بود که در نسخه آمریکایی این مجموعه در سال ۲۰۰۳ مسابقه داده بود.

او گفت: «جای خانواده‌ام بدجوری خالی بود. کریسمس که می‌شود آدم بیشتر دلش تنگ می‌شود. توی جنگل بودن راحت‌تر از این است.»

جنر پس از حذف شدن از دور این برنامه به آمریکا برگشت و دخترانش کایلی و کندل را دید و سپس در استرالیا به شریک زندگی‌اش سوفیا هاچینز پیوست.

برنده مجموعه برنامه‌های امسال «من معروفم» ژاکلین یوسا، ستاره پیشین مجموعه ایست اندرز، بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی